Sikeres hónapok az Ötvenentúl.hu mögött
3 perc olvasásA mai formájában július végén indított Ötvenentúl.hu oldal (www.otvenentul.hu ) alig negyedév leforgása alatt elérte a havi 220 ezres egyedi látogatószámot, ezzel saját szegmensének leglátogatottabb oldala lett. A Silver Kiadó által működtetett site azokat az aktív ötvenen túliakat célozza meg, akik a rendszerváltás idején harmincas éveikben jártak.
A mai formájában július végén indított Ötvenentúl.hu oldal (www.otvenentul.hu ) alig negyedév leforgása alatt elérte a havi 220 ezres egyedi látogatószámot, ezzel saját szegmensének leglátogatottabb oldala lett. A Silver Kiadó által működtetett site azokat az aktív ötvenen túliakat célozza meg, akik a rendszerváltás idején harmincas éveikben jártak.
A Silver Kiadó által fejlesztett oldal ma látható változata idén július végén került fel a világhálóra. Az indulás óta az oldalt egyre többen látogatják: novemberben már 220 ezren kattintottak rá, akik 1,3 milliónál is több oldalt töltöttek le.
– Ma Magyarországon több mint 3,5 millió ötven év feletti ember él, és az ország korfája arra utal, hogy számuk az elkövetkező években növekedni fog – mondta Barta Zsolt, az Ötvenentúl.hu felelős kiadója. – Többségüket nem úgy kell elképzelni, mint a rendszerváltás környékének ötveneseit, akik közül sokan a változások vesztesei lettek. A mai ötvenesek többsége aktív életet él, tapasztalt, ugyanakkor nyitott az újdonságok iránt.
Erre utal, hogy az Ötvenentúl.hu oldal legnépszerűbb témái az elmúlt négy hónapban az egészségmegőrzéshez, a szabadidőhöz, a szépségápoláshoz és a közösségi kapcsolatok építéséhez kötődtek. Ezzel egybevág honlap készítőinek felmérése is, amely azt mutatja: egyre több cég lép túl a 18-49-es marketing-sztereotípián, és kínálja termékeit és szolgáltatásait az aktív ötveneseknek.
– Azért mertünk belevágni az oldal elindításába, mert tudtuk, hogy a 45-65 éves korosztály egyre nagyobb mértékben használja az internetet. Ma már több mint egymillió ember lehet a potenciális látogatónk – tette hozzá a kiadó képviselője. – A városi, közép- vagy felsőfokú végzettséggel rendelkező, magasabb fogyasztói státuszú ötvenen túliak körében pedig még magasabb az internethasználók aránya, így azt gondoljuk, mindazoknak, akik felfedezik az ezüst generációban rejlő üzleti lehetőségeket, jelenleg mi kínáljuk a leghatékonyabb kommunikációs csatornát.