Megújította elektronikus fizetési megoldásait a K&H Bank: a korábbinál még biztonságosabbá és egyszerűbbé vált a mobilbank és az e-bank használata, és a webes értékpapír-kereskedési rendszer, a WebBroker is. A K&H internetes banki szolgáltatását használó ügyfelek száma évente nagyságrendileg 10 százalékkal nő, és a következő időszakban további bővüléssel számol a társaság. A K&H 2017-ig 6 milliárd forintot fordít a digitális megoldások fejlesztésére, április végén pedig megújult a pénzintézet weboldala is.

Megújította elektronikus fizetési megoldásait a K&H Bank: a korábbinál még biztonságosabbá és egyszerűbbé vált a mobilbank és az e-bank használata, és a webes értékpapír-kereskedési rendszer, a WebBroker is. A K&H internetes banki szolgáltatását használó ügyfelek száma évente nagyságrendileg 10 százalékkal nő, és a következő időszakban további bővüléssel számol a társaság. A K&H 2017-ig 6 milliárd forintot fordít a digitális megoldások fejlesztésére, április végén pedig megújult a pénzintézet weboldala is.

A K&H Bank internetes banki szolgáltatásánál folyamatosan, évente nagyságrendileg 10 százalékkal nő az ügyfelek száma, 2016 március végére már a bankszámla-tulajdonosok több mint 80 százaléka rendelkezett ilyennel. A pénzintézet várakozásai szerint 2016 végére csaknem duplájára emelkedhet a mobilbankot használók száma. Az elektronikus megoldások iránti fokozódó érdeklődés miatt a K&H Bank megújította az elektronikus felületeit: korszerűbb, még biztonságosabb és egyszerűbben használható lett az e-bank, a mobilbank, és az értékpapír-kereskedésre alkalmas KBC Equitas WebBroker rendszere is új felületet kapott.

Rajna Gábor, a K&H Bank értékesítési hálózat és támogatási igazgatója közölte, hogy a fejlesztésekkel a megváltozott ügyféligényeknek kíván megfelelni a pénzintézet. A vezető elmondta, hogy a K&H anyabankja, a KBC Csoport két évvel ezelőtt elindított üzleti stratégiájának fontos része a digitalizáció. A K&H célja, hogy ezen a területen is élen járjon a magyar piacon. A K&H Bank 2015-ben összesen 1,5 milliárd forintot költött, 2017-ig pedig összesen 6 milliárd forintot fordít digitális fejlesztésekre. Ennek keretében 2016-ban megújult a mobilbank, az e-bank, a KBC Equitas WebBroker szolgáltatása és a bank weboldala is.

„Az elektronikus tranzakciók eleve biztonságosabbak és transzparensebbek, mint a készpénzes megoldások, ezáltal is fehérítik a gazdaságot. A fejlesztések célja, hogy innovatív, kényelmes, egyszerű és gyors megoldásokat biztosítsunk. A megújult mobilbankunk segítségével például módosíthatjuk a bankkártyánk napi limitjét a mobilunkkal, vagy, ha mindenképpen készpénzre van szükségünk, akkor a GPS-alapú keresővel pillanatok alatt megkereshetjük, hol van a legközelebbi K&H ATM. Mindezek mellett az eddigi 50 ezer forintnál nagyobb összegeket is utalhatunk és nemcsak partnernek" – emelte ki Rajna Gábor. A szakember az is elmondta, hogy a mobilbankban az ügyfelek leggyakrabban a számlaegyenlegüket ellenőrzik, a dobogó második fokán pedig a forintátutalás indítása és a bankkártya napi limitjének állítása áll.

Az újításoknak köszönhetően a KBC Equitas WebBroker az átlagos befektetői igényekre szabva, modern webes trendeknek megfelelő, könnyen áttekinthető felülettel jelentkezik. Az e-bank olyan kényelmi funkcióval bővült, amellyel kezelhetők lettek az e-bankhoz használt azonosító eszközök. A weboldal április végén letisztult dizájnnal, grafikonokkal, videókkal és hasznos kalkulátorokkal kiegészülve újult meg. Az új oldal asztali számítógépen, mobiltelefonon és tableten is felhasználóbarát élményt nyújt.

„A közelmúltban végzett digitális fejlesztéseknek köszönhetően többek között már szinte minden bankfiókban található olyan laptop, okostelefon, amelyen az ügyfelek használhatják az e-bankot, minden bankfiókban ingyenes wifi áll rendelkezésre. Közel 2 éve elindult a távhitelezési szolgáltatás, így azokban a fiókokban, ahol nincs hitelszakértő, videókonferencia segítségével kaphatnak szaktanácsot az ügyfelek. 2015 óta működik a készpénz nélküli fiók, a vállalati ügyfélszolgálaton pedig webkamerás hívások segítségével dokumentumokat illetve képernyőt is meg tudnak osztani az ügyfelekkel a kollégák" – sorolta Rajna Gábor.

A biztonság terén is szintet lépett a K&H Bank: az egyik legfontosabb újítás az integrált megoldást nyújtó, úgynevezett mobiltokenes ügyfélazonosítás mind lakossági, mind pedig kkv ügyfélkör részére. „A mobiltoken egy szoftveralapú azonosítási rendszer, amelynek segítségével, kétfaktoros azonosítást követően, csak azokról az eszközökről lehet belépni a mobilbankba, amelyekre azt az ügyfél előzetesen feltelepítette, és aktiválta. Ennek eredményeként lényegében az e-bank biztonságosan beköltözik az ügyfél okostelefonjába" – hangsúlyozta Rajna Gábor. A szakember szerint a fejlesztés azért is volt indokolt, mert az okostelefonok térnyerése miatt egyre többen szeretnék majd a pénzügyeiket mobilon intézni, és a mobiltelefonos penetráció ehhez megfelelő alapot ad.

A K&H kiemelten kezeli azt is, hogy a következő időszakban az elektronikus kereskedelem és az elektronikus fizetési megoldások iránti bizalom fokozódjon, és ezáltal ezek a költséghatékony megoldások egyre nagyobb teret nyerjenek a magyarországi pénzforgalomban.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük