A Magyar Turizmus Zrt. is csatlakozott az 5. TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta Magyarországért! akcióhoz. Dr. Faragó Péter az MT Zrt. vezérigazgatója, Sztojanovits Kristóf a Budapest-Közép-Dunavidék Régió igazgatója és a cég munkatársai Budapesten a Citadellánál hívták fel a figyelmet a tiszta környezet fontosságára. A társaság igazgatói, regionális irodáinak vezetői és munkatársai Szentgotthárdra, Várpalotára, Balatonalmádiba, Harkányba, Szegedre, Szolnokra, Egerbe és Poroszlóra várták az önkénteseket. Dr. Faragó Péter a budapesti helyszínen tartott beszédében hangsúlyozta, hogy a tiszta és vonzó környezet a turizmus alapja is.

A Magyar Turizmus Zrt. is csatlakozott az 5. TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta Magyarországért! akcióhoz. Dr. Faragó Péter az MT Zrt. vezérigazgatója, Sztojanovits Kristóf a Budapest-Közép-Dunavidék Régió igazgatója és a cég munkatársai Budapesten a Citadellánál hívták fel a figyelmet a tiszta környezet fontosságára. A társaság igazgatói, regionális irodáinak vezetői és munkatársai Szentgotthárdra, Várpalotára, Balatonalmádiba, Harkányba, Szegedre, Szolnokra, Egerbe és Poroszlóra várták az önkénteseket. Dr. Faragó Péter a budapesti helyszínen tartott beszédében hangsúlyozta, hogy a tiszta és vonzó környezet a turizmus alapja is.

A Magyar Turizmus Zrt. munkatársai a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének támogatásával, valamint az Év Szállodái díj nyerteseivel a Corinthia Hotel Budapest, a Mamaison Hotel Andrássy Budapest, a Bo18 Hotel***superior és a Hotel Európa Fit Hévíz munkatársaival közösen szedték a szemetet.

Dr. Faragó Péter vezérigazgató a társadalmi felelősségvállalás és szemléletformálás kitűnő példájának nevezte a TeSzedd! akciót.

„Mindenkinek, minden egyes embernek és szervezetnek tennie kell azért, hogy hazánk egy tiszta, rendezett ország legyen, ahol mi magyarok jól érezzük magunkat és a külföldiek is szívesen látogatnak hozzánk. A közterek tisztasága, virágosítása, vagy a vendégszeretet fontossága olyan kérdések, amelyek nagymértékben szolgálják a turizmus fogadóképességének javítását. Konkrét akciókkal, projektekkel mutatunk példát a turisztikai szakma és a lakosság számára is. Hosszú távú folyamatok következetes véghezvitelére törekszünk. Ezek között említhető a több mint két évtizedes múltra visszatekintő Virágos Magyarországért kampány, valamint a Kiváló Európai Desztinációk projekt." – fogalmazott dr. Faragó Péter.

A vezérigazgató szavai szerint a társaság hosszú távú célja – a Turisztikai Világszervezet törekvéseivel párhuzamosan – a fenntartható turizmus megvalósítása Magyarországon, a környezettudatosság erősítése a turizmusban is, valamint a magyar lakosság életminőségének javítása. Ez utóbbihoz az utazás, a kikapcsolódás és pihenés is elengedhetetlenül szükséges, ezért a Magyar Turizmus Zrt. fontos feladata a belföldi turizmus ösztönzése is. Felhívta a figyelmet arra, hogy ezeknek a céloknak az eléréséhez a turisztikai szakmával és a lakossággal összefogásban lehet közelebb kerülni.

Az eddigi eredmények biztatóak. A Magyarországra turisztikai céllal látogató külföldiek száma (17,3 millió fő) 16,3%-kal növekedett, a turisztikai célú többnapos belföldi utazáson részt vevők száma (14,9 millió fő) pedig 3,3%-kal bővült 2014-ben. Legújabb sikerünk, hogy Magyarország egy helyet előrelépett, így jelenleg 31. a legnépszerűbb konferenciahelyszínek világranglistáján, fővárosunk pedig stabilan őrzi 2013-ban elért 17. helyét.

Ígéretesek az idei első negyedév eredményei is, de folytatni kell a megkezdett munkát, amelyben a konkrét marketingtevékenység mellett, fontos szerep jut az olyan társadalmi összefogásoknak is, mint a TeSZedd! akció.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük