Tibi atya Fröccskocsmájában nemcsak fröccsöt iszunk, jótékonykodunk is
Március 5-én, csütörtökön egy különleges jótékonysági esemény sajtótájékoztatójára invitáltak a Fröccskocsmába. Puchardt Anita pr-manager elmondta, hogy Tibi atya és Fröccskocsmája nem tudja tétlenül nézni a "bevásárlókocsis gyermekágy" helyzetet, így jótékony cél érdekében cselekvésre buzdítja "híveit".
Március 5-én, csütörtökön egy különleges jótékonysági esemény sajtótájékoztatójára invitáltak a Fröccskocsmába. Puchardt Anita pr-manager elmondta, hogy Tibi atya és Fröccskocsmája nem tudja tétlenül nézni a "bevásárlókocsis gyermekágy" helyzetet, így jótékony cél érdekében cselekvésre buzdítja "híveit".
Vásároltak 100 db plüss minion-figurát, (a Gru című animációs film legnépszerűbb alakja) melyet jótékony célból 9990 Ft-ért értékesítenek, így a befolyt 1 millió forintos összegből eszközöket vásárolnak a Tűzoltó utcai Gyermek-klinika lakóinak!
Kedvelt sztárjaink is az ügy mellé állnak, a jótékonyság főcelebritásai jelentek meg a sajtótájékoztatón, többek között: Hooligans Endi, Dombóvári István, Lorán Barnabás Trabarna, a Mary Popkids frontembere, Bártfalvi Sanyi és a Halott Pénz tagjai. Dukai Regina is a jótékonysági esemény egyik fővédnöke.
A köszöntőt a hely pr-managere, Puchardt Anita tartotta, majd átadta a szót Bayer Klaudiának, a Surf Kft szóvivőjének, aki részletesebben kifejtette a jótékonysági akciót.
„A közösségi média csatornákat kihasználva, a Radio Face, Tibi atya és Fröccskocsma oldala több mint 1,5 millió embernyi lefedettségű, a fiatal korosztályhoz szóló közösségi oldal. Így jött az ötlet, hogy megszólítva a fiatalabb közönséget, jótékonyságra buzdítjuk és jó cselekedetre őket.
Célunk a közösségépítés, azokat a hívószavakat használjuk, ami érdekli és érinti őket, így jött az ötlet, hogy nem célzottan gyűjtünk adományt, hanem cserébe egy plüss figurát is adunk az adományozóknak.
A minionok megvásárolhatók a Fröccskocsmában, 9990 Ft-os áron, a sztárok által aláírt nagyobb minionok pedig árverezésre kerülnek, licitálni lehet rájuk a www.froccskocsma.hu oldalon."
Tóth Máté, a Humbákfalvi Művek marketing-vezetője is képviseltette magát az eseményen, elmondása alapján az idősebb korosztály felelőssége a fiatalok jó irányba terelése, ezzel a céllal szeretnék a jó útra vezetni őket.
Lantai József