Tovább erősödött a UPC Magyarország 2016 harmadik negyedévében: bővül a világ legnagyobb kábelkommunikációs vállalata, a Liberty Global hazai leányvállalata, növekedés tapasztalható az árbevétel és az előfizetések száma terén is.

 

Tovább erősödött a UPC Magyarország 2016 harmadik negyedévében: bővül a világ legnagyobb kábelkommunikációs vállalata, a Liberty Global hazai leányvállalata, növekedés tapasztalható az árbevétel és az előfizetések száma terén is.

 

 

A Q3 legfontosabb eredményei:

  • 2016 harmadik negyedévében 1,9 millióra bővült az előfizetések száma
  • az előző év harmadik negyedévi eredményeivel összevetve 6,5%-os árbevétel növekedést tud felmutatni a vállalat
  • a pozitív eredmények mögött a UPC Magyarország hálózatbővítési projektjei és a szolgáltatások folyamatos fejlesztése, innovációja áll – közel 4 milliárd forint értékű beruházással a negyedévben

 

 

Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Románia vezérigazgatója szerint: „Folytatódik a UPC Magyarország dinamikus növekedése. Rendkívül eredményesnek bizonyultak hálózatbővítési és digitális szolgáltatásaink fejlesztését érintő törekvéseink. Jelentős beruházásokat tettünk, hogy hálózatunkat fejlesszük, és vezető, innovatív termékeinkkel a legmagasabb ügyfélélményt nyújtsuk minden szolgáltatástípusban. Elkötelezettek vagyunk, hogy magyarországi ügyfeleink számára a jövőben az ország még több területén tudjunk minőségi digitális szolgáltatásokat nyújtani."

 

 

Dinamikus árbevétel- és előfizetésszám növekedés

 

Az előző év azonos időszakához viszonyítva, 2016 harmadik negyedévében a UPC Magyarország 6,5%-os árbevétel növekedést ért el. Az előző negyedévekben tapasztalt pozitív trend folytatásaként a UPC Magyarország digitális előfizetéseinek száma (szakszóval Revenue Generating Unit – RGU) 2016 harmadik negyedévében több mint 30 ezerrel nőtt, így szeptember végére elérte az 1,9 milliót.

 

 

Folyamatos beruházás az innovációba és a hálózati fejlesztésekbe

 

A rendkívül dinamikus bővülés mögött a cég álláspontja szerint elsősorban az termékinnovációs és hálózatfejlesztési aktivitások hatása fedezhető fel. A szélessávú internet előfizetők száma 555 ezer fölé emelkedett, ami előző év azonos időszakához viszonyítva 7%-os növekedés, melyhez hozzájárult a Connect Box névre keresztelt prémium modemet használó ügyfelek számának erősödése.

Megduplázódott azon ügyfelek száma is, akik a Horizon és Horizon GO szolgáltatásokat választották, és szintén népszerű a Műsorvisszanéző funkció is a digitális televíziós ügyfelek között. Az adatok tehát egyértelműen visszaigazolják az olyan innovatív szolgáltatások létjogosultságát, melyek a nézők számára a legjobb minőségű digitális élmények elérését teszik lehetővé otthon, vagy akár attól távol is.

 

A UPC töretlen és rendkívül intenzív hálózatfejlesztési projektje több mint 3,9 milliárd forintos beruházással, 32 ezer új háztartás számára tette elérhetővé a szélessávú hálózatot, illetve növelte a hálózat kapacitását a már lefedett körzetekben. A fejlesztésekkel kapcsolatban nemrégiben egy fontos, több ezer előfizetőt érintő bejelentést is tett a szolgáltató, miszerint Monoron a legmodernebb optikai infrastruktúrára cserélik a jelenlegi réz alapú hálózatot ez év végéig.

 

 

A UPC Mobil is erősödik

 

A UPC Mobil üzletága is tovább erősödött, az előfizetők száma mára meghaladja az 50.000-ret.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük