TV2 tûzijáték: nagyot durrant a wapon!
3 perc olvasásA TV2 által közvetített augusztus 20-i tûzijáték, amit a csatorna wap oldalán mindhárom mobilszolgáltató elõfizetõi élõben nézhettek, látogatottsági csúcsot hozott a kereskedelmi csatorna számára: a T-Mobile felhasználók esetében a kétszeresére, a Pannon hálózatában a tízszeresére, a Vodafone ügyfeleknél pedig huszonötszörösére ugrott a wap.tv2.hu látogatottsága az elõzõ hétfõhöz képest.
A TV2 által közvetített augusztus 20-i tûzijáték, amit a csatorna wap oldalán mindhárom mobilszolgáltató elõfizetõi élõben nézhettek, látogatottsági csúcsot hozott a kereskedelmi csatorna számára: a T-Mobile felhasználók esetében a kétszeresére, a Pannon hálózatában a tízszeresére, a Vodafone ügyfeleknél pedig huszonötszörösére ugrott a wap.tv2.hu látogatottsága az elõzõ hétfõhöz képest.
Nem csak a televízió képernyõjén hozott sikert a 2005 óta a mobiltelevíziózásban rejlõ lehetõségeknek nagy jelentõséget tulajdonító TV2-nek az idei tûzijáték, hanem a wapon is. A TV2 által közvetített, mindhárom mobilszolgáltatónál élõben követhetõ ünnepi mûsornak köszönhetõen a csatorna wapoldalának látogatottsága magasan az átlagon felüli volt. A wap.tv2.hu látogatottsága augusztus 20-án az elõzõ hétfõhöz képest a T-Mobile felhasználók esetében a kétszeresére, a Pannon hálózatában a tízszeresére, a Vodafone ügyfeleknél pedig huszonötszörösére ugrott.
A wapozó közönség körében mért TV2-es sikerhez kapcsolódóan Tinnyei István, a Magyar Mobilmarketing és Tartalomipari Egyesület alelnök a következõket nyilatkozta: ?Azt gondoljuk, hogy a mobiltelevíziózás hazai népszerûsítésében nem csak a mobilszolgáltatóknak, hanem a tartalomtulajdonosoknak is nagy szerepe van. Elismerésre méltó, hogy a TV2 úttörõ szerepet vállal ebben a folyamatban, és lehetõséget ad a sokak érdeklõdésére számottartó mûsorok, tartalmak mobilkészülékeken való elérésére. Külön öröm számunkra, hogy egy nemzeti ünnephez kapcsolódó mûsor kapcsán válhatott valóra az, hogy mindhárom mobilszolgáltató elõfizetõi élõben kövessék figyelemmel a televíziós közvetítést."
Az ünnep estéjén a televízió képernyõjén sugárzott mûsorok sem okoztak csalódást a TV2-nek, hiszen a csatorna a fõmûsoridõs átlagot tekintve a teljes lakosság körében megelõzte legfõbb riválisát (TV2: 10,8% AMR, 26,3% SHR – RTL Klub: 10,4% AMR, 25,3% SHR), a 18-49 évesek körében pedig nagyon szoros eredményt ért el (TV2 10,1% AMR, 27,8% SHR – RTL Klub: 10,2% AMR, 28,1% SHR).