A Michelin októberben vezeti be világszerte betakarító gépekre tervezett MICHELIN MegaXBib gumiabroncsát új méretben – 800/70R32. A napjaink modern aratógépeire szánt, új méretű abroncs terhelési indexe 181 A8/B lesz, ami a hagyományos technológiávalkészült abroncsok között a legnagyobb.  Ezen kívül, egyedülálló fém övbetéteinek köszönhetően az abroncs kivételesen robusztus felépítésű. A Michelin szakemberei a MegaXBib futófelületét és vállait is újratervezték, hogy lecsökkentsék a tarló által okozott sérüléseket, az átlyukasztást (kukoricaszár) és a vállrész sérüléseket (szója és napraforgó).

 

A Michelin októberben vezeti be világszerte betakarító gépekre tervezett MICHELIN MegaXBib gumiabroncsát új méretben – 800/70R32. A napjaink modern aratógépeire szánt, új méretű abroncs terhelési indexe 181 A8/B lesz, ami a hagyományos technológiávalkészült abroncsok között a legnagyobb.  Ezen kívül, egyedülálló fém övbetéteinek köszönhetően az abroncs kivételesen robusztus felépítésű. A Michelin szakemberei a MegaXBib futófelületét és vállait is újratervezték, hogy lecsökkentsék a tarló által okozott sérüléseket, az átlyukasztást (kukoricaszár) és a vállrész sérüléseket (szója és napraforgó).

Aratáskor a gazdálkodók számára a termény lehető leggyorsabb betakarítása a cél.  Ahogy a gazdaságok mérete növekszik és a termelékenység egyre fontosabb tényezővé válik, az aratógépek mérete és súlya is folyamatosan nő.  Ennek következtében az új, nagyobb teljesítményű aratógépek megépítésének előfeltételévé váltak a megnövelt teherbírású abroncsok.  Ezért vezetette be a Michelin a MegaXBib abroncscsalád új méretét – 800/70R32.. A 181 A8/B terhelési indexszel rendelkező abroncsnak a hasonló méretű, hagyományos technológiával1 készült abroncsok között jelenleg nincsen párja a piacon.  

Az abroncs terhelhetőségének és robusztusságának növelése érdekében a Michelin fémből készült övbetéteket épített az abroncs futó alatti részébe. Ennek az egyedülálló technológiának köszönhetően az abroncs jobban ellenáll a nagy terhelés következtében fellépő anyagfáradásnak, valamint elősegíti a termelékenység javítását és a működési költségek csökkentését, miközben csökkenti az abroncssérülés miatti gépleállások kockázatát, ugyanakkor hosszabb élettartalmat kínál.

Az új 800/70R32 MICHELIN MegaXBib jobban ellenáll a tarló által okozott sérüléseknek is. A kukorica, a szójabab és a napraforgó szára kárt tud tenni az abroncsokban, egyrészt a fokozatos kicsípődés által, másrészt, különösen a kukorica, át is szúrhatja az abroncsot. A probléma megoldása érdekében a Michelin szakemberei újratervezték az abroncs futófelületét és vállait. A kapaszkodó bordák alakjának és szögének átalakítása, valamint az abroncsvállak egyedülálló, új szerkezete a MICHELIN MegaXBib abroncsot a sérülésekkel szemben ellenállóbbá tette.

A 181 A8/B terhelési indexszel rendelkező, új 800/70R32 MICHELIN MegaXBib bevezetése összhangban van a Michelin csoport azon stratégiájával, hogy segíti a gazdálkodókat a termelékenység javításában és a gazdaság működési költségeinek csökkentésében.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük