Új típusú CSR-t szeretne meghonosítani Magyarországon a Performar Marketing: januári szabad kapacitását hátrányos helyzetű gyermekek támogatására ajánlja fel. Az akár 5-20 százaléknyi árbevétel növekedést produkáló szolgáltatás elnyeréséért bármilyen online bevételszerzésben érdekelt cég licitálhat, a győztes az lesz, aki a legnagyobb licitet teszi. A licit oldal elérhetősége: http://segitunk.performar.hu/

Új típusú CSR-t szeretne meghonosítani Magyarországon a Performar Marketing: januári szabad kapacitását hátrányos helyzetű gyermekek támogatására ajánlja fel. Az akár 5-20 százaléknyi árbevétel növekedést produkáló szolgáltatás elnyeréséért bármilyen online bevételszerzésben érdekelt cég licitálhat, a győztes az lesz, aki a legnagyobb licitet teszi. A licit oldal elérhetősége: http://segitunk.performar.hu/

A Performar az itthon még ismeretlennek mondható performance marketinggel foglalkozik, melynek lényege, hogy adott cég online marketingjét és weboldalának minden elemét mérve, kiértékelve, valamint a rosszul teljesítő csatornákat leépítve jelentős online bevétel növekedés érhető el extra kiadások nélkül. A jótékony célú liciten győztes cég – méretétől függően – 5-20% online árbevétel növekedésre számíthat.

A befolyó összeggel az Árkipusztai Civil Szerveződést támogatják, amelynek célja, hogy segítse a mélyszegénységben élő gyermekek kitörését szociális körülményeik adta korlátaikból. Az évtizedes múlttal bíró civil szervezet a támogatásból 30 gyermek tanulmányi ösztöndíját, internet előfizetését és kézműves foglalkozását tervezi fedezni, valamint biztosítja a tanulmányaikhoz szükséges eszközöket. Minderről 2014 tavaszán részletes beszámoló készül.

Ha a Performar új típusú CSR kezdeményezése sikeresnek bizonyul – és más cégek is jelzik csatlakozási szándékukat – a jövőben évente kétszer (januárban és augusztusban) kerül sor a jótékonysági célú, a győztesnek ingyenes szolgáltatást érő licitre. A felajánlásokból minden alkalommal más, hátrányos helyzetű gyerekekkel foglalkozó szervezetet támogatnak majd, hogy végre ne csak fizikai munkával és használt ruhákkal, hanem a legjobban hiányolt pénzzel is hozzájáruljanak ezen szervezetek működéséhez.

A Fehér Megyei Hírlap cikke Árkipusztáról az alábbi linken tekinthető meg: http://feol.hu/hirek/szeretettel-a-pusztabol-1583504

 


 

INTERJÚ A PROJEKT ÖTLETGAZDÁJÁVAL

Interjú a projekt ötletgazdájával Korompai Andrással, a Performar Marketing Kft. ügyvezetőjével.

 

–         Honnan jött az ötlet, hogy ingyenes szolgáltatást ajánljanak fel jótékony célra?

–         Azt szeretnénk adni, amihez értünk, ráadásul így nem csak a gyerekeken, hanem a cégeken is tudunk segíteni a performance alapú marketing megismertetésével. Személyes indíttatásom, hogy magam is Árkipusztán nőttem fel, mint azok a gyerekek, akiknek most gyűjtünk. A falu körülményeinek jobbá tételéért vívott harcot a szüleim kezdték el még jó tíz évvel ezelőtt, és bebizonyították, hogy sokszor a kevés is elég a csodához. Saját zsebből adományozott havi 3000-5000 forintos ösztöndíjakkal a gyerekek néha két egészet is képesek voltak javítani tanulmányi átlagukon. A karácsonyi műsorra – ahol a szereplésért a környékbeliek által felajánlott pénzből vásárolt ajándékokat kaptak – néha 30-40 órát is készültek a gyerekek, és azóta is tudják a verseket. Mióta Budapestre költöztem, nem veszek részt a szervezésben, de januárban végre lesz, ezért a kollégáimmal együtt szeretnénk azt az értéket átadni ezeknek a gyerekeknek, amit a napi munkánkban létrehozunk.

 

–         Mire számítanak a licit során?

–         Mindenképpen szeretnénk elérni az 1,5 millió forintos licitet. Ebből az összegből mind a 30 gyereknek lenne esélye ösztöndíjat szerezni és nyugodt körülmények között tanulni, hogy elhihessék van élet a lomizáson és segélyeken kívül. Tisztában vagyunk vele, hogy szolgáltatásunk igénybevétele szinte bármilyen méretű cégnek megéri, hiszen már rövid távon sokkal többet profitálhatnak belőle, mint a felajánlott összeg.

 

–         Megengedheti magának egy cég, hogy fizetség nélkül dolgozzon?

–         Bár mindannyian pénzből élünk és bőven van megrendelésünk januárra is, úgy gondoljuk, nem szabad elmennünk a lehetőség mellett, hogy segítsünk másokon. Nem titok az sem, hogy szeretnénk más iparágbeli cégeket is magunk mellé állítani és a jövőben országos lehetőséget biztosítani a hátrányos helyzetű gyerekek felzárkóztatására.