Üzleti díjat alapított Az Év Üzlete elnevezéssel a United Guides Hungary  Kft., Magyarország legjobb divat, design és szolgáltató üzleteinek megválasztására – DIVAT, DESIGN, BEVÁSÁRLÓKÖZPONT és SZOLGÁLTATÁS kategóriákban.

 

Üzleti díjat alapított Az Év Üzlete elnevezéssel a United Guides Hungary  Kft., Magyarország legjobb divat, design és szolgáltató üzleteinek megválasztására – DIVAT, DESIGN, BEVÁSÁRLÓKÖZPONT és SZOLGÁLTATÁS kategóriákban.

 

Az üzleteket a legkisebb boutique-tól, a luxus- és design üzleteken át, a bevásárlóközpontokon túl a divatos fodrászatokig lehet majd  jelölni  a listára. Az ARCULAT, SZERVIZ és MINŐSÉG szempontjait vizsgálja a zsűri, amelynek tervezett tagjai divatszakemberek, a magyarországi női magazinok főszerkesztői, divatigazgatói és stylistok. A grémium elnöke Pataki Ági ex modell és filmproducer. 2012. április 26-án ünnepélyes keretek között hirdetik ki a győztest. A legtöbb szavazatot kapott üzlet oklevelet kap, s Az Év Üzlete- Best shop feliratú matricát a bejáratán hirdetheti.

 

„A United Guides kiadó fontos feladatának tartja, hogy segítse az egyre gyarapodó számú igényes, tudatos és kifinomult vásárlóközönséget a divat-, design- és szolgáltató üzletek közötti választásban. Hasonlóan fontos ambíciónk, hogy nemzetközi sztenderdek, elvárások és kritériumok alapján értékeljük a minőség iránt elkötelezett kereskedőket és szolgáltatókat, kitüntessük a legkiválóbbakat, példát állítsunk a szakma elé. A fenti célok érdekében létrehoztuk Az Év Üzlete díjat, ami szakmai zsűrink szavazatai alapján az év legjobbjainak jár, különböző kategóriákban – mondta el a díjalapítás bejelentésekor Wiszkidenszky András, a Unite Guides Hungary ügyvezető igazgatója.

 

A vizsgált üzletek listájának alapját a zsűritagok ajánlása adja, akik a fentiekben részletezett szempontok alapján, szavazólap kitöltésével pontoznak, egyenként, külön-külön, önállóan. Az értékelési időszak, amikor a szakemberek „mystery shopping" jelleggel gyakorlati tapasztalatokat gyűjtenek meglévő, múltbéli élményeikhez 2011. november 1-től 2012. március 31-ig tart.

 

A szavazás anonim és titkos. A beérkező pontokat átlagolva, kategóriánként születik meg a pontos, számszerű eredmény, ami alapján a kategóriák győztesei elnyeri Az Év Üzlete címet. Az cím viselésére 1 évig jogosultak, az erről szóló oklevelet és matricát kitehetik üzletükben/üzleteikben. A díj lebonyolítását jelentős PR-kampány kíséri.

 

+BLOGGER DÍJ: 

 

A Fashion Guide bloggerei minden kategóriában külön díjat adnak ki, amelyhez csatlakoztatva külön rovatot indít a Fashion Guide és a Trend Guide, valamint a hozzájuk csatlakozó Facebook oldalakon is. A próbavásárlásaikról (mystery shopping) tapasztalataikról folyamatosan tudósítanak itt és a saját blogjukon is. A különdíjat a bloggerek adják át személyesen a gálán.

 

 

+KÖZÖNSÉGDÍJ:

 

A különdíjat az alapító meghirdeti a portáljain és a FB oldalain is, ahol bárki szavazhat a meghirdetett és felsorolt üzletekre. A közönségdíjat egy kisorsolt szavazó adja át

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük