Az Amerikai Egyesült Államok jelenleg az egyik legnépszerűbb online bevásárlási célország, ahonnan a magyar internetezők 17%-a rendel termékeket legalább évi egy alkalommal. Akik eddig csak a megfelelő pillanatra vártak a következő hetekben a Black Friday, vagy a Cyber Monday napján, illetve a karácsonyi leszállítások során nagy eséllyel juthatnak hozzá kedvezményesen az áhított árucikkhez. Hogyan rendelhetünk az Egyesült Államokból még egyszerűbben? A USadress.com alábbi tanácsainak megfogadásával megkönnyítheti az Egyesült Államokból történő vásárlást. 

Az Amerikai Egyesült Államok jelenleg az egyik legnépszerűbb online bevásárlási célország, ahonnan a magyar internetezők 17%-a rendel termékeket legalább évi egy alkalommal. Akik eddig csak a megfelelő pillanatra vártak a következő hetekben a Black Friday, vagy a Cyber Monday napján, illetve a karácsonyi leszállítások során nagy eséllyel juthatnak hozzá kedvezményesen az áhított árucikkhez. Hogyan rendelhetünk az Egyesült Államokból még egyszerűbben? A USadress.com alábbi tanácsainak megfogadásával megkönnyítheti az Egyesült Államokból történő vásárlást. 

Hasonlítsa össze több üzlet ajánlatát

A GfK és a PayPal[1] közös kutatása szerint az USA-ból történő online vásárlás  két legfontosabb oka az alacsonyabb ár (24%), vagy a nagyobb választék (26%). A legnépszerűbb termékkategóriákat tekintve pedig elsősorban ruházati cikkeket (30%), elektronikai cikkeket (26%), ékszereket és órákat (18%) vásárolunk külföldi webáruházakból. Ugyanakkor nő az érdeklődés az olyan termékkategóriák iránt, mint a játékok (12%), vagy a szépségápolási cikkek  (10%). Ezeket a termékeket azonban nem csak az olyan e-kereskedelmi óriásoknál lehet megtalálni, mint például az Amazon. Próbálkozzon és böngésszen kisebb oldalakat is, amelyeken kedvezőbbek az árak, vagy olyan termékeket is értékesítenek, amelyek nem kaphatók Magyarországon. Ne felejtse el, hogy a kiszemelt árucikket közvetlenül a webshopból is meg lehet rendelni, de olyan szolgáltatásokon keresztül is, mint a USaddress.com, amely segítségével biztonságosan fizethetünk, és szinte bármely országba lehetőség nyílik a kiszállításra.

Készítsen ingyenesen szállítási címet a USA-ban

A csomagküldés az Egyesült Államokból Magyarországra néha csak komoly nehézségek árán lehetséges. Szerencsére a távolság többé nem jelenthet problémát! A USaddress szolgáltatása már Magyarországon is elérhető. Ennek segítségével saját szállítási címet hozhatunk létre az USA-ban a nemzetközi vásárlások lebonyolításhoz.  A regisztráció ingyenes, és csupán egy percet vesz igénybe. A felhasználók értesítést kapnak, ha a rendelés megérkezik a logisztikai központba, ahonnan fizetés után a csomagot egyenesen a megadott címre küldik.

Válasszon megbízható fizetési szolgáltatást

A GfK és a PayPal felmérése szerint magyarok 6%-a szakította már meg a külföldi webáruházban történő vásárlását, mert kétségei merültek fel a pénzügyi adatainak biztonságával kapcsolatban. Ha a tengerentúlról rendelünk, mindenképpen ellenőrizzük, hogy a webshoban elérhető-e olyan megbízható és biztonságos opció, mint a PayPal, amelyet a külföldről online rendelő magyarok 38 %-a használ.

 

 

Csökkentse a szállítási költségeket a rendelések  összevonásával

Annak ellenére, hogy egyre több magyar vásárol külföldi oldalakról, még mindig sokan érzik úgy, hogy a magas szállítási költség (22%), és a hosszú szállítási idő (20%) visszatartó erőt jelentenek. Az olyan szolgáltatások segítségével, mint a USadress.com a szállítási költségeket lecsökkenthetjük a rendelések konszolidációjával, azaz több kisebb csomag egyesítésével. Az oldal segítséget nyújt a Magyarországra történő szállítás árának megbecsülésében is. Ezzel együtt ne felejtse el, hogy az USA-ból szállított termékek árát további vámok és adók terhelhetik.

Végül, de ne utolsó sorban: tudjon megálljt parancsolni!

Az akciók különböző mértékben hatnak ránk: valakit csak akkor vonz, ha olyan termékkel kapcsolatos, amit mindig is szeretett volna, miközben mások hajlamosak rá, hogy valami teljesen szükségtelen dolgot vásároljanak csak mert akciós. Fontos, hogy képesek legyünk higgadtan mérlegelni, hogy valóban szükségünk van-e az adott termékre. A Statista szerint az online tranzakciók bevétele a tavalyi Black Friday-en az Egyesült Államokban összesen 1.66 milliárd dollár[2] volt. Ön mennyit tervez költeni idén?


[1] A PayPal megbízásából a GFK közvélemény és piackutató 2016 júniusában Magyarországon készített felmérése alapján, amelynek során 1000 (18-65 év közötti) internetet felhasználó online kérdőíves interjú (Computer-Assisted Web Interviewing – CAWI) során adott válaszait dolgozták fel. A reprezentatív minta szerkezete megfelel a magyarok nem és kormegoszlásának.

 

[2] https://www.statista.com/statistics/266010/online-revenue-on-thanksgiving-and-black-friday/

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük