A Budapest Airport kereskedelmi kampányát (Love Candy) is jelölték a tekintélyes nemzetközi Frontier Magazine idei pályázatának döntőjébe, ahol októberben London Heathrow és a dél-koreai Szöul Incheon International repülőtér között dől el az elsőség. Ez a hír is jelzi, hogy a Budapest Airport a szakmai mércék szerint is világszínvonalú kereskedelmi és éttermi kínálattal várja az utazókat az idei nyáron.

A Budapest Airport kereskedelmi kampányát (Love Candy) is jelölték a tekintélyes nemzetközi Frontier Magazine idei pályázatának döntőjébe, ahol októberben London Heathrow és a dél-koreai Szöul Incheon International repülőtér között dől el az elsőség. Ez a hír is jelzi, hogy a Budapest Airport a szakmai mércék szerint is világszínvonalú kereskedelmi és éttermi kínálattal várja az utazókat az idei nyáron.

A nyári utazási szezonra érett be a téli-tavaszi időszakban
végrehajtott átépítések, fejlesztések eredménye a budapesti
repülőtéren. Mostanra a 2. Terminálon és annak központi
csarnokában, a SkyCourtban rendelkezésre álló közel hatezer
négyzetméteres kereskedelmi terület nem kevesebb, mint 47
százalékát újították meg. Nagyon fontos szempont volt, hogy a
nyári csúcsidőszakra minden elkészüljön, hogy az utazók már egy
jelentősen megújult kereskedelmi és éttermi kínálat
szolgáltatásait élvezhessék.

Az idei nyár egyik repülőtéri slágere – elsősorban a hölgyek
számára – a spanyol Desigual divatáru üzlet megnyitása a
SkyCourtban. A márka, amely elsősorban fiatalos, vidám hangvételű
és színes ruhákat, cipőket, táskákat és kiegészítőket
forgalmaz, néhány éve jelent meg Magyarországon. A repülőtéri
üzletük, amely 62 négyzetméteren várja a látogatókat, máris
teljes sikert aratott az utazók körében, hiszen a járat indulása
előtt legtöbbször van idő a válogatásra vagy egy-egy speciális
akció részleteinek közvetlen megismerésére. A Desigual most nyitott
a repülőtéri jelenlét irányába – a budapesti SkyCourtban lévő
bolt máris beváltotta a hozzá fűzött előzetes reményeket.

A SkyCourt baloldali erkélyén, az egyik prémium helyen, ahonnan
kiváló kilátás nyílik a repülőtéri betonra O'Learys néven
különleges sport bár nyílt, még a labdarúgó Európa-bajnokság
előtt. Itt a vendégek elsősorban a világban zajló sporteseményeket
követhetik szemmel, hiszen nem kevesebb, mint 25 monitoron, akár
huszonötféle hazai és külföldi sportcsatorna kínálatát lehet
látni. Az O'Learys, ahogy a neve is mutatja új márka a hazai
vendéglátásban, a közkedvelt ír vendéglátóhelyek számát
gyarapítja – sportos hangulattal, hatalmas sör és hamburger
kínálattal. A 270 négyzetméteres prémium étteremben gyakran látni
külföldre induló baráti társaságokat találkozni.

Hasonló területen, egészen különleges kínálattal nyitott meg
tavasszal a SkyCourt középső részén a földszinten a Tashba
étterem. Nevét egy mozaikszó adja ki: a spanyol tapas, a japán sushi
és a bár szavak összevonása adja ki. A „tapas" spanyol szó
nálunk is egyre ismertebb a vendéglátásban, az olasz
„antipasti"-hoz hasonlóan, sokféle, elsősorban hideg, apró
előételt jelent, amit a derék spanyolok egye-egy pohár jóféle
riojai vörösbor mellé vagy egy nagyobb vacsora bevezetéseként
fogyasztanak el. A sushi már jó ideje jelen van a hazai és a
repülőtéri kínálatban, a Tashba pedig, részben exkluzív helyének
és kilátásának, részben pedig séfjei mesteri munkájának
köszönhetően egyre népszerűbb az utasok körében.

Az idei évtől új helyen és önálló márkabolttal várja az
utazókat a Swarowski. Az elsősorban ékszereiről, csillogó
szobadíszeiről és csiszolt kristályairól ismert, innsbrucki
osztrák cég a 2A Terminál beszállító kapuihoz vezető átjáróban
nyitott 38 négyzetméteres csillogó-villogó üzletet, amelyben főleg
felső kategóriás bizsukat és kiegészítőket vásárolhatnak a
látogatók.

Elsősorban a nem-Schengeni utasok számára jelent újdonságot a 2B
terminál beszállítási zónájában megnyitott, 38 négyzetméteres
specializált „BL óraszalon". A hosszabb távra repülő utasok, pl.
a Kanadába, Katarba, Dubajba vagy Oroszországba, Törökországba
tartók vásárolhatnak itt nemzetközi szinten is jegyzett órákat,
mint amilyen például a Tissot, a Longines, az Oris, a Certina, a
Police, a Swatch vagy a Lacoste.

A repülőtéri kereskedelem motorja a hamburgi Heinemann által
létrehozott Hungarian Duty Free, amely részben a jól ismert, 1500
négyzetméteres hagyományos repülőtéri vámmentes üzletével és
speciális akciókkal hívogatja az utasokat, részben pedig olyan
specializált márkaboltokat üzemeltet, mint amilyen a Tommy Hilfiger,
a Mont Blanc, a Longchamp vagy éppen a Hugo Boss. A Heinemann
működteti Magyarország egyetlen, éppen a repülőtéren lévő
Victoria's Secret üzletét is.

„Az idei évben nagyot léptünk előre a kereskedelmi és az éttermi
kínálat megújításában, ebben továbbra is folyamatosan követjük
a vásárlói igények és szokások, a fogyasztási trendek
változásait." – jelentette ki Kam Jandu, a Budapest Airport
kereskedelmi igazgatója. Hozzátette: „Sikerült az elmúlt években
növelnünk a kereskedelmi bevételeket, a tranzakciók számát a
repülőtéri boltokban, méghozzá az utasforgalom növekedését
meghaladó mértékben. Ez azt jelenti, hogy sikerül lekövetni az
utasok elvárásait, a divat változásait, akár az üzletekről, akár
az éttermi kínálatról van szó. Az idén elindított BUD:Shopping
akciónk egyik célja az, hogy az utasok felismerjék: érdemes jóval a
járat indulása előtt kijönni a repülőtérre, ahol – elfeledve az
utazással járó stresszt – kellemes körülmények között lehet
világszínvonalú termékek közül válogatni, ráadásul egy-egy
alkalommal meglepően kedvező ár-érték arányon."

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük