1983. november elején Stuttgartban nyitották meg az első Marché® éttermet.  Mára a Marché® világszerte 79 sikeres üzlettel rendelkezik, és minden évben újabb és újabb országokat hódít meg.  Az elmúlt években a sikert számos gasztronómiai és közönségdíj is koronázta.

 

1983. november elején Stuttgartban nyitották meg az első Marché® éttermet.  Mára a Marché® világszerte 79 sikeres üzlettel rendelkezik, és minden évben újabb és újabb országokat hódít meg.  Az elmúlt években a sikert számos gasztronómiai és közönségdíj is koronázta.

1983-ban Stuttgartban nyitották meg az első Marché® éttermet, és ezzel egyidejűleg megszületett egy új üzlettípus- a piactérként működő étterem- amely egész Közép-Európa gasztronómiájára ösztönző hatással volt.

A Marché® frissességi stratégiája, a valódi látványfőzés a világon ma már 79 üzletben működik sikeresen.  A Marché® jelenleg Svájcban, Németországban, Ausztriában, Szlovéniában, Magyarországon, Horvátországban, Norvégiában valamint Ázsiában rendelkezik éttermekkel. Kortalan és egészséges frissességi stratégiájuk sikerét mi sem bizonyítja jobban, mint a számos európai és ázsiai franchise-szerződés. A Marché® éttermek helyszínéül autópályák környékét, repülőtereket valamint turisztikailag jelentős, ún. kiemelten frekventált helyeket választták, hogy kínálatuk frissességét és minőségét állandóan biztosítani tudjuk.  A frissesség mellett a minőség és a szezonalitás a Marché® koncepció alappillérei. A helyi szezonális termékek, melyek gondos, de gyors feldolgozással készülnek, valamint házi receptúráink harmonikusan illeszkednek koncepciójukba. Az alapanyagokat minden nap frissen és elsősorban helyi beszállítóktól szerzik be.

A Marché® Natúr- Pékség a Marché® étteremcsoport legújabb tagja. Pékségeik kizárólag a hagyományos, kézi sütési módszerekkel dolgoznak. A tészta 100%-ban természetes alapanyagokból, adalék- és segédanyagok hozzáadása nélkül készül. A felhasznált liszt kivétel nélkül a helyi malmokból származik. A teljes folyamat, a tésztakészítéstől kezdve, a kelesztésen át, egészen a kisütésig minden, a vendégek szeme előtt zajlik. 

Frissességi stratégiájuk legfontosabb sikertényezőjükké vált. A Marché International 2007-ben 300,9 millió CHF összegű forgalmat bonyolított. A vállalatcsoport jelenleg már 3.500 főnyi 61 különböző országból származó munkatársat foglalkoztat.

A frissességi és minőségi stratégia szigorú és következetes megvalósításának köszönhetően a Marché® koncepció számos gasztronómiai és közönségdíjat valamint kiváló teszteredményeket tudhat magáénak. Nekik ítélték többek között a két legjobb európai autópálya-pihenőhelynek járó (ADAC), a világ legjobb pihenőhelyének járó (BBC Group) és Németország legjobb gasztronómiai koncepciójáért járó kitüntetéseket, valamint Ausztria és Svájc legjobb pihenőhelyeinek járó díjakat.  2008-ban a  Marché International  ráadásul a gasztronómiai ágazat Oscar-ját, a Hamburgi Gasztronómiai Díjat is megkapta a Marché® márka koncepciójának kifejlesztéséért és újraértelmezéséért. A 2008/2009-es ARCD-teszt során a Marché Hirschberg abszolút bajnok lett, és a 2008/2009-es időszakban immár harmadik alkalommal nyerte el az „Arany R" kitüntetést. 2008 őszén Catering Inside szakfolyóirat ismét a Marché International-nak ítélte az „Caterer of the Year" címet; ezúttal „Menedzsment és személyzet" kategóriában.

A Marché International a Mövenpick vállalatcsoport tagja. A MarchéTM, Cindy´s Diner valamint Mövenpick márkanevek alatt a Marché International gasztronómiai egységeket üzemeltet autópályák mentén, repülőtereken és vasútállomásokon, amivel a 2007-es évben 300,9 millió svájci frank összegű forgalmat bonyolított. A vállalat Svájcban, Németországban, Ausztriában, Szlovéniában, Norvégiában, Magyarországon ill. Szingapúrban rendelkezik üzletekkel, és kb. 3.500 dolgozót foglalkoztat.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük