Több ezren vettek részt a Fiatal Vállalkozók Hetén
3 perc olvasásPénteken zárult az idei Fiatal Vállalkozók Hetének ingyenes előadássorozata, amelynek keretein belül Budapesten és 9 vidéki helyszínen összesen több ezer résztvevő jutott értékes információkhoz vállalkozás indítás és sikeres cégmenedzsment kapcsán. Zárásként a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) együttműködésével megvalósuló Nemzetközi Napon külpiacra lépési lehetőségekkel, exporthoz szükséges tudnivalókkal ismerkedhetett meg a közönség.
Pénteken zárult az idei Fiatal Vállalkozók Hetének ingyenes előadássorozata, amelynek keretein belül Budapesten és 9 vidéki helyszínen összesen több ezer résztvevő jutott értékes információkhoz vállalkozás indítás és sikeres cégmenedzsment kapcsán. Zárásként a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) együttműködésével megvalósuló Nemzetközi Napon külpiacra lépési lehetőségekkel, exporthoz szükséges tudnivalókkal ismerkedhetett meg a közönség.
2015. november 20-án pénteken zárult a 156 országban lezajló Global Entrepreneurship Week (GEW) nemzetközi mozgalom keretében, a Fiatal Vállalkozók Szövetsége (FIVOSZ) által megrendezésre került Fiatal Vállalkozók Hete. Az érdeklődők idén Budapesten és 9 vidéki helyszínen több mint száz előadáson vehettek részt ingyenesen, és több ezren voltak jelen a rendezvényeken.
A Fiatal Vállalkozók Hetének utolsó napján, a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) együttműködésével megvalósuló Nemzetközi Napon a külpiacra lépéssel kapcsolatos fontos információkat osztottak meg a fiatal vállalkozókkal és saját vállalkozás indításán gondolkodó fiatalokkal, akik egyben megismerhették a Kereskedőház működését és szolgáltatásait is.
A Fiatal Vállalkozók Hete nemzetközi piacra lépésre fókuszáló napján olyan hazai és külföldi előadók szerepeltek, mint az indiai cégtulajdonos Shibu Isaac, vagy a Robert Bosch Kft. ügyvezető igazgatója, Javier González Pareja. De szót kapott számos külpiacokon sikeres hazai fiatal vállalkozó is. A Nemzetközi Nap során a résztvevő fiatal vállalkozók megismerhették, miként tudja a Kereskedőház felvállalni egy-egy termék, szolgáltatás, vagy projekt teljes körű menedzselését a külpiacokon.
"Örömünkre szolgál, hogy hidakat építhetünk a hazai és külföldi cégek között, valamint hogy a FIVOSZ tagjainak ilyen előadásokkal is segíthetünk a világpiacra lépésben. A magyar fiatal vállalkozóknak minden lehetőségük megvan arra, hogy jól szerepeljenek a külipacokon, ebben segít nekik a világ lakosságának 76 százalékát lefedő, novemberben alakult Fiatal Vállalkozók Világszövetsége is, amelyben Magyarországot a FIVOSZ képviseli" – mondta dr. Kovács Patrik, a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetségének (FIVOSZ) alapító elnöke, aki kiemelte: pénteken Budapesten tartotta közgyűlését az Európai Unió Fiatal Vállalkozói Szövetsége (JUNE).
A Nemzetközi nap zárószavában Ducsai-Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt. vezérigazgató bátorította a külipacra lépésre a fiatal vállalkozókat.
„A külpiacra lépés minden cégnek egy természetes növekedési lehetőséget jelent. Ráadásul a fiatal generáció számára ma már sem nyelvi, sem térbeli akadály nem létezik, otthonosan mozognak a világ bármely pontján. A fiatalság a jövő és az ország gyarapodásának záloga. A Magyar Nemzeti Kereskedőház kapuja mindig nyitva áll az induló vállalkozások előtt. Ha a nemzetközi piacra lépés ötlete megfogalmazódott, készséggel állunk az érdeklődő cégek rendelkezésére, legyen szó Észak- vagy Dél-Amerikáról, Afrikáról, Ázsiáról, Európáról vagy éppen a szomszédos országokról" – tette hozzá Ducsai-Oláh Zsanett.