A szabadban, és citromos hűsítővel lazít a JOY Social Media Award #fashionfanje
2 perc olvasásFoto: Ódor Dóra
Izgalommal telt a hazai hírességek csütörtök estéje: a nagyszabású, exkluzív JOY Social Media Award eseményen hirdették ki a közösségimédia-sztárjaink közül számos kategória, többek között a #fashionfanvagyok kategória győztesét. A gála hivatalos divatrajongója, Dukai Regina számára még a sok teendő és határidő közben is segít a feltöltődésben a nyári meleg megélése egy hideg jegesteával.
A JOY díjátadó összesen ötven jelöltje és számos más híresség vett részt a rendezvényen, ahol kilenc kategóriában hirdettek nyertest: a #fashionfanvagyok kategória győztese, Dukai Regina mellett a #szerelmesvagyok, #fittvagyok, #undergroundvagyok, #gasztrofanvagyok, #mindigottvagyok, #beautyfanvagyok, #anyavagyok, #allativagyok győztesek is FUZETEA-vel frissültek fel a díjátadón.
Regina is izgatottan várta a JOY gála eredményhirdetését, így egyszerre volt megkönnyebbült és meghatódott, amikor megtudta, ő lett a #fashionfanvagyok kategória győztese. Az átadást követően mesélte, mennyire szeret nyerni, még olyan esetekben is, ha nincs tétje a versenynek. Rajongóinak háláját fejezte ki a díjátadón a modell-műsorvezető elmondva, milyen sok szavazatot kapott és ezért minden szavazójának köszönettel tartozik, hiszen tisztában van vele, hogy a nagy számok mind-mind emberek voksait jelentik, akik összefogtak azért, hogy nyerhessen.
Arra a kérdésünkre, hogyan piheni ki magát, a modell-műsorvezető, énekes azt mondta: “Nyáron, ha van egy kis időm, nagyon szeretek moziba járni, vagy épp kint lenni a szabadban, olvasni, de legjobban otthon, a családommal érzem magam.” Ha épp csak pár percet tud pihenni, arra is van jól bevált tippje: “Nagyon melegben nagyon hideg, citromos hűsítő – ez is elég, hogy felfrissüljek.”
Fekete tea citrom egy csipetnyi citromfűvel, fekete tea barack egy csipetnyi hibiszkusszal és zöld tea mangó egy csipetnyi kamillával, valamint eper, zero citrom és zero barack, zero maracuja: a FUZETEA termékei világszerte hódító útjuk után idén végre Magyarországra, és további 35 országba érkeztek, hogy végre az európai fogyasztók is örömüket lelhessék a tea, a gyümölcslé és a gyógynövények ízének egyedi, tökéletes fúziójában.
A FUZETEA a JOY Social Media Award főtámogatója volt.