A Frico is túllépett a hagyományos reklámfelületeken
2 perc olvasás
A cél az volt, hogy több héten át tartó, folyamatos gasztro jelenlét legyen hazánk jól ismert véleményvezéreinek saját felületein. A kampányban résztvevő tartalomgyártók a saját stílusuk alapján dolgozták fel önállóan a Frico sajtcsalád különböző termékeit, kiemelve azok egyedi jellemzőit, tulajdonságait a „#jósajt #jószendvics” kampányüzenetekre építve. A Street Kitchen magazin egy négyrészes vlogot készített Jancsa Janival „Szendvicsek az erdőből” címmel, a wmn.hu oldaltól két natív cikk érkezett Fiala Borcsa receptjeivel, Limara Péksége szívhez szóló, szeretettel teli tippjeivel állt a Frico mellé, Fűszeres Eszter és Marton Adrienn szintén különleges receptekkel készültek, Dobó Ági pedig a kisgyerekeseknek adott sajtfogyasztással kapcsolatos tippeket.
„A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy oda kellett adnunk a dédelgetett márkánkat másoknak egy kicsit elengedve az ellenőrzést felette, valamint át kellett állítani a fejünkben a klasszikus ATL kommunikációnál megszokott márkázottsági elvárásokat. De mindenképpen érdekes tapasztalat volt ez a kampány és a jövőre nézve is vannak hasonló terveink a Frico sajtok kapcsán” – árulta el Tóth Ildikó Senior Brand manager.
Az első kampány április elejétől június elejéig tartott, de az őszi hónapokra újabb hasonló együttműködéseket tervez a holland sajtmárka hazai csapata.
Dobó Ági tippjei elérhetőek itt: https://www.youtu