2007. október 30-án megnyitja első üzletét Magyarországon a Tchibo az újonnan nyíló Arena Plázában
4 perc olvasás
A német vezető kávégyártó és sikeres kiskereskedelmi hálózatot működtető Tchibo, amely 1991 óta van jelen a magyar kávépiacon, s mára meghatározó pozíciót tölt be a magyar pörkölt kávépiacon, megkezdi egyedülálló üzleti modelljének tesztelését Magyarországon. Az új üzleti modell kezdetét jelzi az első Tchibo üzlet nyitása 2007. október 30-án Budapesten a Kerepesi úti új Aréna Plázában.
A német vezető kávégyártó és sikeres kiskereskedelmi hálózatot működtető Tchibo, amely 1991 óta van jelen a magyar kávépiacon, s mára meghatározó pozíciót tölt be a magyar pörkölt kávépiacon, megkezdi egyedülálló üzleti modelljének tesztelését Magyarországon. Az új üzleti modell kezdetét jelzi az első Tchibo üzlet nyitása 2007. október 30-án Budapesten a Kerepesi úti új Aréna Plázában.
Az üzlet a Tchibo egyedülálló modelljét valósítja meg, amely ötvözi a kiváló minőségű szemes és őrölt-pörkölt kávé kínálatát, rendszeresen megújuló termékek széles választékú kínálatával és mindezt egy kávézói környezetben.
A Tchibo folyamatosan változó kínálata rendkívül széles skálán mozog a gyermekjátékoktól a divatos dzsekiken át az MP3 lejátszókig. A Tchibo trendszakértői gondosan válogatják össze a termékeket, biztosítva a kiváló minőséget és a kedvező árakat. A magyar vevők igényeit figyelembe véve a választékot speciálisan a hazai piacra állítják össze és folyamatosan változó témák köré csoportosítva kínálják egész évben, pl. az ünnepi háztartási cikkektől a divatárun át a szabadidős és sportfelszerelésig és -kiegészítőkig. Mindemellett a Tchibo üzlet egyben egy kávézó is, ahol egy csésze eszpresszó, tejeskávé vagy capuccino mellett kipihenhetik a bevásárlás fáradalmait.
Az új üzlet kellemes, modern környezetben várja a frissen őrölt kávé szerelmeseit, hogy a vásárlás mellett megpihenhessenek egy csésze frissen főzött különleges kávé és harapnivaló mellett, és megihlesse őket a nem élelmiszer (non food) termékek világa. Mivel a Tchibo termékek korlátozott számban kerülnek az üzlet polcaira, így minden alkalommal új világ várja majd a vásárlókat.
"Nagy örömünkre szolgál, hogy megnyithatjuk első üzletünket Budapesten, és érdeklődéssel várjuk, hogy a magyar vásárlók hogyan fogadják a Tchibo egyedülálló üzleti modelljét. Biztosak vagyunk benne, hogy sikerül felkeltenünk a vásárlók érdeklődését az üzletben újszerűen felkínált kiváló minőségű termékek iránt." – nyilatkozta Torsten Kaack, a Tchibo Budapest Kft. ügyvezető igazgatója.
A Tchibo több mint ötven éve gyárt és forgalmaz csúcsminőségű kávét. A cég csomagküldő szolgálatként kezdte meg tevékenységét Németországban és mára Európa egyik kiemelkedő kiskereskedelmi üzlethálózatát tudhatja magáénak tízezer feletti munkavállalóval. A hamburgi székhelyő Tchibo, Németország egyik legnagyobb nemzetközi kiskereskedelmi hálózattal rendelkező, fogyasztási cikkeket forgalmazó 3,9 milliárd € éves árbevételő cége. Az 1949-ben alapított cég ma több mint 12.500 főt foglalkoztat. A Tchibo egyedülálló üzleti modelljének lényege, hogy ötvözi az elsőrangú pörköltkávé-szakértelmet a széles skálájú folyamatosan változó termékek értékesítésével.
A Tchibo Budapest Kft. 1991-ben alakult a Tchibo GmbH leányvállalataként. Az Eduscho felvásárlásával 1997 óta az őrölt-pörkölt kávépiac egyik vezető pozíciójú kávés cége. A Tchibo mottója "A legtöbb mi adható!" széles körben ismert, a márkát pedig a magyar fogyasztók a minőségi kávéval azonosítják. A Tchibo Family évek óta Magyarország legkedveltebb őrölt-pörkölt kávéja. (Forrás: Nielsen 2003 AS óta).