Google – Interware együttműködés: Az Interware Zrt. üzleti ügyfelei ingyen próbálhatják ki a Google AdWords hirdetési rendszert
2 perc olvasásA Google és az Interware közösen bejelentették, hogy együttműködésük keretében a Google Magyarországon elsőként AdWords hirdetési kuponokat bocsát az Interware üzleti előfizetőinek rendelkezésére.
A Google és az Interware közösen bejelentették, hogy együttműködésük keretében a Google Magyarországon elsőként AdWords hirdetési kuponokat bocsát az Interware üzleti előfizetőinek rendelkezésére.
A Google és a szerverelhelyezésben piacvezető internetszolgáltató Interware Zrt. megállapodása szerint, az Interware hűségprogramjában részt vevő üzleti ügyfelek a Google AdWords kuponok segítségével ingyenesen kipróbálhatják a Google online kereső-hirdetési rendszerét. Az Interware ezt a lehetőséget a meglévő ügyfelei mellett az új ügyfelei számára is elérhetővé teszi.
Az Interware nem csak a piacon kiemelkedő minőségű szolgáltatásaival szeretne ügyfelei üzleti sikereihez hozzájárulni, hanem további segítséget kíván nyújtani olyan internetes marketingeszközök kipróbálásában, mint a Google AdWords, amelyet a hazai kis- és középvállalkozások még kevésbé ismernek és használnak.
A Google AdWords gyors, egyszerű és igen költséghatékony hirdetési megoldás. Az AdWords hirdetések a keresési találatok mellett jelennek meg a Google egyre növekvő keresési- és tartalmi hálózatában, így a magyar internetezők 86%-át érik el.
Az Adwords-ben a felhasználó a kulcsszó-alapú hirdetés létrehozásakor kiválaszthatja, hogy milyen keresőszavak mellett szeretne megjelenni, illetve, hogy maximum mekkora összeget fizetne az egyes kattintások után – hiszen a hirdetőnek csak akkor kell fizetnie, ha rákattintottak a hirdetésére. Hogy még költségtakarékosabban működjön, az AdWords Leszámítoló automatikusan a pozíció fenntartáshoz szükséges legalacsonyabb árra csökkenti a kattintás utáni fizetendő összeget.
Másfelől a felhasználó weboldalakon is megjelenítheti AdWords-hirdetését. Ilyenkor meghatározhatja, hogy a Google tartalmi hálózatának mely oldalain jelenjenek meg a hirdetései, illetve maximum mennyit fizetne ezer megjelenésért vagy egy kattintásért – előbbi esetben a hirdető akkor fizet, ha megtekintik a hirdetését. Mint ahogy a kulcsszavas hirdetés esetében, az AdWords Leszámítoló itt is a minimálisra csökkenti a hirdetés pozíciójának megtartásához szükséges megjelenés-alapú árat.