Az Open2Europe tartani tudta a 2008-ra betervezett 30%-os növekedést, bruttó hozama 3.5 millió euró
4 perc olvasásAz Open2Europe kommunikációs-, valamint európai cégek nemzetközi piaci terjeszkedését segítő szolgáltatást nyújtó ügynökség első alkalommal hozza nyilvánosságra pénzügyi adatait és európai sikerének kulcsáról is nyilatkozik
Az Open2Europe kommunikációs-, valamint európai cégek nemzetközi piaci terjeszkedését segítő szolgáltatást nyújtó ügynökség első alkalommal hozza nyilvánosságra pénzügyi adatait és európai sikerének kulcsáról is nyilatkozik
A kitűnő erdemények bizonyítják e szolgáltatások valós piaci igényét
Az Open2Europe a nulláról indulva, főként egyedi üzleti modelljének köszönhetően mára már 120 referenciával rendelkezik, 7 év alatt folyamatosan növekvő nyereséggel számol (+40% per év), csapata pedig egyre bővül: 25 különböző nemzetiségből összeálló 60 fős konzultáns csoport dolgozik az ügynökségnél.
2007-ben a bruttó hozam elérte a 2,7, 2008-ban pedig a 3,5 millió eurót. Az aktuális gazdasági kontextus ellenére az Open2Europe-ra dinamizmus és frisseség a jellemző.
A nyereséget azonnal befekteti a cég: új országok fele való nyitás, új szolgáltatások illetve kommunikációs eszközök bevezetése, terjeszkedés más kontinensre. A 2006-os kanadai nyitás óta – ekkor indult útjára az Open2America -, indiai terjeszkedése által az Open2Europe most Ázsia meghódítására törekszik és hátravan még Kína!
Az Open2Europe és Magyarország
Az ügynökség magyar csapatának munkája – amit Veres Gyöngyi koordinál – intenzívebb lett 2008-ban, új kliensek választották partnerükül az Open2Europe-ot, egy nemzetközi terjeszkedés miatt megnőtt az érdeklődés a magyar cégek részéről is az ügynökség kommunikációs szolgáltatásai iránt.
« Magyarország volt az egyik első ország a közép-kelet európai régióból, amelyik fele az Open2Europe nyitott anno.» mondja Veres Gyöngyi, a cég Magyarországért felelős konzultánsa. « 2009-ben feltett célunk, hogy a magyar piacot vonzóvá téve intenzívebb legyen a kapcsolatunk Magyarországgal és számos magyar cégnek nyújthassunk segítséget az európai, illetve észak-amerikai terjeszkedésben ».
Az idegen országok fele való nyitás – a siker kulcsa
Az európai piaci terjeszkedés manapság kikerülhetetlen. Az Open2Europe a kezdetek óta azon cégeknek vált főként hasznára, akik a különböző európai piacokra való terjeszkedéstől a gazdasági különbségek, a kulturális és nyelvi nehézségek miatt visszariadtak.
Jérôme Mauduit, az Open2Europe alapítójának és vezetőjének tolmácsolásában: « Az Open2Europe remek erdeményei egy valós piaci igényről árulkodnak. A mi partnereink között vannak termékeik számára új piacot keresők, de olyanok is, akik a kommunikáció segítségével erősíteni akarják piaci poziciójukat».
A nívós szakemberi gárdával dolgozó ügynökség szolgáltatási köre széles : a klasszikus értelemben vett pr-szolgáltatáson túl fordítást, médiavásárlást, helyszínismereten alapuló tanácsot is képes nyújtani.
Az Open2Europe-ról www.open2europe.com
A 2001-ben alakult Open2Europe ügynökség célja különböző európai vállalkozások számára komplex, fordítással kiegészített pr-szolgáltatás nyújtása. Különlegessége, hogy párizsi székhellyel rendelkezik, a munkatársak az internet-adta lehetőségeket maximálisan kiaknázva – tehát költséghatékonyan – dolgoznak egy közös, nagy irodaházban Párizs észak- nyugati határánál.Az Open2Europe pillanatnyilag több mint 25 különböző európai nemzetiséggel rendelkező 60 munkatársat számlál, Kanadában lévő irodája által pedig tevékenysége lefedi egész Észak-Amerikát.
Szakterületei: fogyasztási cikkek és szolgáltatások piaca, az újrahasznosítás és különböző zöld témák, illetve az új technológiák. Az Open2Europe-ot történelme alatt 120-nál több cég választotta kommunikációs partneréül és sikerét az évente átlagosan 40 százalékkal növő hozama is bizonyítja.