Egy hét alatt több mint ezren jelentkeztek a Vodafone miskolci Ügyfélszolgálati Központjába
A Vodafone január 30-án jelentette be a több mint 300 főt foglalkoztató, európai színvonalú Regionális Ügyfélszolgálati Központ létrehozását Miskolcon.
A Vodafone január 30-án jelentette be a több mint 300 főt foglalkoztató, európai színvonalú Regionális Ügyfélszolgálati Központ létrehozását Miskolcon.
Az elmúlt egy hét alatt máris több mint 1000 pályázó jelentkezett a miskolci álláslehetőségekre, többségében nők (60%), végzettségüket tekintve pedig elsősorban közép- (56%) és felsőfokú (41%) végzettségűek.
A beérkezett pályázatokat az Észak-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ és a Vodafone közösen értékeli ki és minden jelentkezőt írásban értesítenek majd. A kiválasztási folyamat 2009. áprilisától indul.
A Miskolcon több mint háromszáz új munkahelyet teremtő, európai színvonalú központ májusban indul és előreláthatólag másfél-két év múlva működhet teljes kapacitással.
A Vodafone így a nehéz gazdasági környezet, a recesszió ellenére a 2009-es évben növeli magyarországi össz-alkalmazottainak számát, amely a szintén jelentős bővítés előtt álló – a Vodafone Csoport közös pénzügyi folyamatait és ügyleteit kezelő – Vodafone Szolgáltató Központtal (VOCH) együtt a közeljövőben megközelíti a kétezer főt.
A további jelentkezéseket az allasmiskolc.hu@vodafone.com e-mailcímen várja a távközlési vállalat.