
Az oldalon bárki beírhatja, hogy kinek adna szívesen szemüveget, és ismerőseit is ráveheti, hogy osszák meg a nagyvilággal, hogy kivel, mivel nem értenek egyet, vagy kinek gondolják, hogy szüksége lenne szemüvegre. A site célja egy olyan felület biztosítása, ahol az emberek, humoros és kultúrált formában oszthatják meg véleményüket az őket foglalkoztató, aktuális személyes és társadalmi témákkal kapcsolatban.
http://www.tekinekadnalszemuveget.hu
Az oldalon bárki beírhatja, hogy kinek adna szívesen szemüveget, és ismerőseit is ráveheti, hogy osszák meg a nagyvilággal, hogy kivel, mivel nem értenek egyet, vagy kinek gondolják, hogy szüksége lenne szemüvegre. A site célja egy olyan felület biztosítása, ahol az emberek, humoros és kultúrált formában oszthatják meg véleményüket az őket foglalkoztató, aktuális személyes és társadalmi témákkal kapcsolatban.
http://www.tekinekadnalszemuveget.hu
Az oldalon bárki beírhatja, hogy kinek adna szívesen szemüveget, és ismerőseit is ráveheti, hogy osszák meg a nagyvilággal, hogy kivel, mivel nem értenek egyet, vagy kinek gondolják, hogy szüksége lenne szemüvegre. A site célja egy olyan felület biztosítása, ahol az emberek, humoros és kultúrált formában oszthatják meg véleményüket az őket foglalkoztató, aktuális személyes és társadalmi témákkal kapcsolatban.
A kezdeményezés támogatója az Opticnet, aki korábban közel 4000 hivatalos labdarúgó játékvezető térítésmentes szemvizsgálatát vállalta el, támogatva ezzel is az egyébként kifejezetten közkedvelt sportágat hazánkban. Az online felületet ügynökségi oldalról a Claybird Group álmodta meg és hozta létre, aki egyes reklámkampányok készítőinek és akár saját magának is adna szemüveget 🙂