A reklámozás nem csak a nagyok kiváltsága – Az r-time és a Haszon magazin együttműködése a kkv-kért
2009 őszén a Haszon és az r-time szakemberei közösen vállalkoztak arra, hogy egy rovat-sorozat keretén belül fontos kommunikációs- és médiaismereteket adjanak át a kis és középvállalkozások számára.
2009 őszén a Haszon és az r-time szakemberei közösen vállalkoztak arra, hogy egy rovat-sorozat keretén belül fontos kommunikációs- és médiaismereteket adjanak át a kis és középvállalkozások számára.
Az együttműködés alapja az a közös meggyőződés volt, miszerint rengeteg értékes vállalkozás és márka van Magyarországon, amelyik még nem mutatkozott be a piacnak, nem rendelkezik kellő ismertséggel, pedig a reklámozás elengedhetetlen kelléke egy hatékony növekedési stratégiának.
Cél, hogy megmutassuk: a kisebb kommunikációs költségvetéssel rendelkező vállalatok számára sem elérhetetlen egy magas presztízsű szakmai magazin vagy a televízió alkalmazása egy termék bevezetéséhez, csupán megfelelően kialakított, célcsoportorientált kampányra, és szakmai háttérre van szükség – mondta el Vidus Gabriella, az R-time ügyvezető igazgatója.
Ezen célkitűzés figyelembevételével októberben indult útjára az a közös rovat, melyben a tévhitek tisztása mellett, többek között a nézettség-, olvasottság méréssel és a hatékony kommunikációs kampánytervezéssel is foglalkozunk – mondta el Stipsicz Károly, a Haszon Lapkiadó Kft. vezetője.
Az információk átadásának kiváló felülete a Haszon, hiszen a magazinnak a kis-és középvállalkozások folyamatos, naprakész és hiteles tájékoztatása, az gazdasági élet vállalkozókat érintő területeinek bemutatása, a potenciális üzleti lehetőségek felvázolása a missziója – tette hozzá.
A megállapodás részeként a további tervek között szerepel egy közös tréningsorozat megszervezése is, ahol a résztvevőknek még több információval, iránymutatással tudnak majd szolgálni a print média és a televízió előnyeiről és esettanulmányokon keresztül nyílik lehetőség a gyakran elkövetett hibák és a sikeres kampánytervezés elemzésére.