A Discovery Communications, a SONY és az IMAX 3D-s televíziós csatorna indítását tervezi
3 perc olvasásA média, a technológia és a szórakoztatás nagyágyúi 3D-ben látják a jövőt. A tervek szerint a 24 órás csatorna 2011-ben, Amerikában indulhat el. A közös vállalkozás által olyan együttműködés jött létre, mely egyesíti a legkiválóbb technológiai felkészültséget, a több évtizedes műsorszolgáltatási tapasztalatot, és megannyi díjnyertes 3D-s tartalmat. A Discovery Communications, a Sony Corporation és az IMAX Corporation alkotta triónak egy év áll rendelkezésére, hogy 3D-s valóságra váltsa az álmot.
A média, a technológia és a szórakoztatás nagyágyúi 3D-ben látják a jövőt. A tervek szerint a 24 órás csatorna 2011-ben, Amerikában indulhat el. A közös vállalkozás által olyan együttműködés jött létre, mely egyesíti a legkiválóbb technológiai felkészültséget, a több évtizedes műsorszolgáltatási tapasztalatot, és megannyi díjnyertes 3D-s tartalmat. A Discovery Communications, a Sony Corporation és az IMAX Corporation alkotta triónak egy év áll rendelkezésére, hogy 3D-s valóságra váltsa az álmot.
„Az idén 25. születésnapját ünneplő Discovery üzleti stratégiáját mindig is az a törekvés jellemezte, hogy a legkiválóbb és újszerű tartalmakat sugározza a legújabb platformok használatával, hogy kielégíthesse az emberek kíváncsiságát. Ez a gondolkodásmód eredményezte az első digitális csatorna 1996-os elindítását és az első 24 órában sugárzott HD adás megszületését is 2002-ben" – mondta a Discovery alapító-vezére John Hendricks.
A Discovery, és a Sony amerikai leányvállalata (Sony Corporation of America) valamint az IMAX egyenlő partnerekként vesz részt a munkában, melynek célja, hogy eljuttassa az emberek otthonába a 3D-s televíziózás élményét, és az ahhoz szükséges technológiát.
Az új 3D-s televíziós csatorna a legkiválóbb minőségű tartalmat kínálhatja majd. A tervek szerint az új adó műsorkínálatában láthatóak lesznek természetfilmek, a tudomány, a technológia és az űrkutatás legújabb vívmányait bemutató műsorok, mozifilmek és gyermekek számára készített programok.
"A Sony-val és IMAX-szal kötött szövetség garancia arra, hogy a Discovery továbbra is úttörő szerepet játszhasson a következő generációs televíziózás kialakításában, és egy újabb lépést tehessen küldetése megvalósításában: a nézői számára a legmagasabb minőségű szórakoztatást nyújtsa" – nyilatkozta David Zaslav, a Discovery Communications elnök-vezérigazgatója.