Az Eucerin® és a NIVEA egy-egy terméke is megkapta a Szépség Nagydíját 2010-ben
Idén kilencedik alkalommal rendezték meg a Prix de Beauté gálát, ahol a magyar piacon 2010-ben megvásárolható kozmetikai termékek legjobbjait díjazták. A Beiersdorf két kategóriában is nyert, elismerték a NIVEA FOR MEN Silver Protect After Shave Lotiont valamint az Eucerin® Hyaluron-Filler Ráncfeltöltő Szérumot is.
Idén kilencedik alkalommal rendezték meg a Prix de Beauté gálát, ahol a magyar piacon 2010-ben megvásárolható kozmetikai termékek legjobbjait díjazták. A Beiersdorf két kategóriában is nyert, elismerték a NIVEA FOR MEN Silver Protect After Shave Lotiont valamint az Eucerin® Hyaluron-Filler Ráncfeltöltő Szérumot is.
A Magyarországon is nagyon népszerű magazinokat jegyző Marquard Media kilencedik alkalommal szervezte meg a JOY Prix de Beauté – a szépség nagydíja elnevezésű ünnepségét. Az esemény célja, hogy egy olyan nívós díjjal jutalmazza a kategóriájukban egyedülálló kozmetikai termékeket, melynek alapértékei a magas minőség és az exkluzivitás. Idén 17 kategóriában hirdettek győztest.
A díjakat egy szakemberekből valamint ismert sztárokból álló zsűri és a JOY olvasóközönsége együttesen ítélte oda a legkiemelkedőbb kozmetikai termékeknek. A Beiersdorf két kategóriában is megkapta a legjobbnak járó kristályszobrot: a széles körben terjesztett férfi arcápolási kategóriában a NIVEA FOR MEN Silver Protect After Shave Lotiont illetve a gyógyszertári forgalmazású termékek esetében az Eucerin® Hyaluron-Filler Ráncfeltöltő Szérum bizonyult legyőzhetetlennek.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a Beiersdorf két kategóriában is elnyerte a szépség nagydíját 2010-ben. Külön öröm számunkra, hogy egy olyan díj nyertesei lehetünk, melynek odaítélésében a közönségnek is aktív szerepe volt. A bőrápolás szakértőiként kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a különböző fogyasztói igényekre a lehető leghamarabb válaszoljunk és olyan innovatív termékekkel kényeztessük fogyasztóinkat, melyekre valóban szükségük van. A díjak azt jelzik, hogy ez sikerül is" – mondta Bartha Ferenc, a Beiersdorf Kft. marketing igazgatója.
„Kevesen tudják, hogy az Eucerin® a bőrápolás szakértőjeként több mint 100 éve a bőrgyógyászokkal és a gyógyszerészekkel együtt azon dolgozik, hogy a világ minden részén segítségére legyen az embereknek abban, hogy a bőrük a legegészségesebb maradjon. A gondosan válogatott aktív összetevőknek és az előírt klinikai vizsgálatoknak köszönhetően az Eucerin® kitűnő minőséget garantál és mindig nagy megtiszteltetés számunkra, ha ezt a szakma és a vásárlók is elismerik" – tette hozzá Nagy György Business Unit manager.