Elindult a tavaszi Blikk kampány – újra nagyszabású játékkal és megújult reklámfilmmel kampányol a lap
2 perc olvasás
Öthetes játékot indított a Blikk, amelyen kaparós matricákkal, az ismerős és egyedülálló játékmechanizmussal nyerhetnek 10 milliós összértékben napi ajándékokat az olvasók.
Öthetes játékot indított a Blikk, amelyen kaparós matricákkal, az ismerős és egyedülálló játékmechanizmussal nyerhetnek 10 milliós összértékben napi ajándékokat az olvasók.
„Elindult, a Blikk által a magyar piacon meghonosított nagysikerű címlapi matricás promóció tavaszi verziója, a Blikk Bónusz. Az egyedülálló játékmechanizmus sikerét bizonyítják a kampánynak köszönhető példányszám növekedések és a kutatások is. Így a Kiadó a marketing akció továbbvitele mellett döntött." – mondta el Domán Éva a Ringier Központi Marketing és Üzletfejlesztési igazgatója.
Igaz ez a töretlen népszerűség Szabó Győzőre, a Blikk, arcára is, aki idén már 5. alkalommal vállalta a szereplést a megújult reklámfilmekben.
2013. február 25. és március 31. között a Blikk és a Vasárnapi Blikk címlapjára egy kaparós matrica kerül. A Vasárnapi Blikken található matricák dupla kaparó felületet tartalmaznak dupla nyerési eséllyel.
A játék során 10 000 000 Ft összértékben napi nyeremények, többek között az olvasóink által kedvelt üzletek vásárlási utalványai, kozmetikai csomagok, ételkiszállítás, háztartási gépek és belépőjegyek találnak gazdára.
A kreatív kampány koncepciója és megvalósítása is az Ogilvy feladata volt. A Bónusz játék szpotjának és hirdetéseinek új állatszereplője egy medve.
A Blikk Bónusz kampány TV szpotja és werkfilmje megtekinthető az alábbi linkekre kattintva:
– werkfilm a forgatás kulisszáiról: http://www.pixter.hu/video?id=39983
– teaser: http://www.pixter.hu/video?id=39976
– szpot: http://www.pixter.hu/video?id=39977
A kampányt saját print és online felületek támogatják, valamint televíziós és rádiókampány fut az öthetes időtartam alatt.