Öthetes játékot indított a Blikk, amelyen kaparós matricákkal, az ismerős és egyedülálló játékmechanizmussal nyerhetnek 10 milliós összértékben napi ajándékokat az olvasók.

 

Öthetes játékot indított a Blikk, amelyen kaparós matricákkal, az ismerős és egyedülálló játékmechanizmussal nyerhetnek 10 milliós összértékben napi ajándékokat az olvasók.

 

„Elindult, a Blikk által a magyar piacon meghonosított nagysikerű címlapi matricás promóció tavaszi verziója, a Blikk Bónusz. Az egyedülálló játékmechanizmus sikerét bizonyítják a kampánynak köszönhető példányszám növekedések és a kutatások is. Így a Kiadó a marketing akció továbbvitele mellett döntött." – mondta el Domán Éva a Ringier Központi Marketing és Üzletfejlesztési igazgatója.

Igaz ez a töretlen népszerűség Szabó Győzőre, a Blikk, arcára is, aki idén már 5. alkalommal vállalta a szereplést a megújult reklámfilmekben.

 

2013. február 25. és március 31. között a Blikk és a Vasárnapi Blikk címlapjára egy kaparós matrica kerül. A Vasárnapi Blikken található matricák dupla kaparó felületet tartalmaznak dupla nyerési eséllyel.

 

A játék során 10 000 000 Ft összértékben napi nyeremények, többek között az olvasóink által kedvelt üzletek vásárlási utalványai, kozmetikai csomagok, ételkiszállítás, háztartási gépek és belépőjegyek találnak gazdára.

 

A kreatív kampány koncepciója és megvalósítása is az Ogilvy feladata volt. A Bónusz játék szpotjának és hirdetéseinek új állatszereplője egy medve.

 

A Blikk Bónusz kampány TV szpotja és werkfilmje megtekinthető az alábbi linkekre kattintva:

 

– werkfilm a forgatás kulisszáiról: http://www.pixter.hu/video?id=39983

– teaser: http://www.pixter.hu/video?id=39976

– szpot: http://www.pixter.hu/video?id=39977

 

A kampányt saját print és online felületek támogatják, valamint televíziós és rádiókampány fut az öthetes időtartam alatt.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük