A Butler Group Technology közzétett jelentése szerint az Avaya, az üzleti kommunikációs alkalmazások, rendszerek és szolgáltatások vezető szállítója, piacvezető az Egységes kommunikáció területén.

A Butler Group Technology közzétett jelentése szerint az Avaya, az üzleti kommunikációs alkalmazások, rendszerek és szolgáltatások vezető szállítója, piacvezető az Egységes kommunikáció területén.

Az Avaya azért kapta az elismerést, mert az Egységes kommunikációs megoldása nyílt szabványokra épül. Ez a megközelítés lehetővé teszi, hogy a vállalatok beillesszék az Egységes kommunikációs megoldásokat egy már létező infrastruktúrába, így növelhetik a munkaerő termelékenységét és a szervezet rugalmasságát. A Butler Group szerint ezeknek az erősségeknek köszönhető az Avaya piacvezető szerepe az Egység kommunikáció piacán.

Az Egységes kommunikáció legfontosabb eredménye, hogy a végfelhasználók az igényeiknek megfelelően saját maguk választhatják ki a szolgáltatás végpontjait. A jelentés szerint "Az Avaya Egységes kommunikációs termékkínálatában olyan eszközök szerepelnek, melyek támogatják az irodai dolgozók, a távmunkások és a gyakran utazó munkatársak munkáját is. A megoldás lehetővé teszi, hogy valamennyi alkalmazott hozzáférjen azokhoz a funkciókhoz, melyek a hatékony munkavégzéshez szükségesek. Az Avaya felismerte, hogy egy alkalmazott általában nem tölti minden idejét egy helyen, ezért létrehozott egy felhasználói felületet, amely lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy hívás közben váltson a használni kívánt eszközök között, kiválasztva az adott pillanatban legmegfelelőbbet. Mindeközben persze továbbra is fenntarthatja az ellenőrzést és képes a telekommunikációs funkciók elérésére az eszköz típusától függetlenül."

A jelentés szintén megállapítja, hogy az Avaya nagy kommunikációs tapasztalata és tudása, valamint az erős Egységes kommunikációs portfóliója alapján megérdemli, hogy vezető helyet foglaljon el minden IT ranglistán.

Mark Blowers vezető elemző és a jelentés írója elmondta: "Az Egységes kommunikáció bármekkora vállalat számára hasznos lehet, már egy 20 főt alkalmazó cégnél is, de nagyvállalatok számára kifejezetten előnyös. Az Avaya Egységes kommunikációs szolgáltatásának segítségével az alkalmazottak kommunikációja hatékonyabb, legyen szó annak bármilyen formájáról, beszédről, IM-ről, videóról, e-mail-ről, szöveges üzenetről, mobilról, vagy internetről."

"A jelentés eredményei szemléltetik az Avaya világszínvonalú kommunikációs megoldásait és hangsúlyozzák elkötelezettségünket az ügyfelek termelékenységének növelése, a hatékonyságuk elősegítése és a legmagasabb szintű ügyfélszolgálat biztosítása iránt." – mondta el Dancsi András, az Avaya ügyvezető igazgatója. "Ez a jelentés bizonyítja, hogy az Avaya stratégiája és megközelítése életképes és népszerű, főleg egy olyan korban, amikor a végfelhasználók igényei majdnem olyan fontosak a technológia kiválasztásában, mint a hagyományos paraméterek."

http://www.avaya.com/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük