A „Mobil in Deutschland e.V." elnevezésű, közlekedési szervezet hat, a müncheni repülőtérről induló diszkont légitársaságot tesztelt. A Germanwings a tesztelés szinte valamennyi kritériumában versenytársai fölé emelkedett, így magabiztosan szerezte meg az első helyezést.

 

A „Mobil in Deutschland e.V." elnevezésű, közlekedési szervezet hat, a müncheni repülőtérről induló diszkont légitársaságot tesztelt. A Germanwings a tesztelés szinte valamennyi kritériumában versenytársai fölé emelkedett, így magabiztosan szerezte meg az első helyezést.

A légitársaságokat összesen tíz kategóriában, többek között az alábbiakban tesztelték: kínálat, a hetente közlekedő járatok száma, a flotta kora, fedélzeti ételkínálat, ülőhelytávolság, gyereknek kialakított jegyár. Kategóriánként maximum 4 pontot lehetett elérni. Az egyetlen kivétel a foglalási díj volt: itt 8 pont volt a maximum, mivel a tesztelés során fokozott figyelemmel keresték a rejtett költségeket és a csalogató ajánlatokat.

A Germanwings három kategóriában – a flotta kora, ülőhelyfoglaltság és ülőhelytávolság – megszerezte a maximálisan elérhető négy pontot. A „foglalási díj" elnevezésű kategóriában – versenytársait megelőzve – a maximális nyolc pontból hetet szerzett. Az összesített eredmények alapján a Germanwings végzett az első helyen, az AirBerlin és a TUIFly előtt.

A Germanwings meghatározó müncheni jelenlétét bizonyítja, hogy onnan a légitársaság Köln/Bonn-ba, Dortmunba és Berlinbe közvetlen járatokat üzemeltet.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük