A legkorszerűbb fizetési szolgáltatások fejlesztése mögött a Telekom

20 ezer internet előfizetésre vonatkozó tendert írt ki a POI Partner Kft., az általa országosan 2014 első felétől üzemeltetett Fizetési Pont terminálokhoz. A tavaly ősszel kiírt Fizetési Pont program pályázatának nyertese Magyarország legnagyobb 4G hálózatával rendelkező szolgáltatója, a Magyar Telekom lett. Az egyedülálló, innovatív fizetési megoldás összesen 1,65 milliárd forintos beruházás révén valósul meg és ez év első félévétől lesz elérhető.

 

20 ezer internet előfizetésre vonatkozó tendert írt ki a POI Partner Kft., az általa országosan 2014 első felétől üzemeltetett Fizetési Pont terminálokhoz. A tavaly ősszel kiírt Fizetési Pont program pályázatának nyertese Magyarország legnagyobb 4G hálózatával rendelkező szolgáltatója, a Magyar Telekom lett. Az egyedülálló, innovatív fizetési megoldás összesen 1,65 milliárd forintos beruházás révén valósul meg és ez év első félévétől lesz elérhető.

 

A Fizetési Pont egy PayPass képes MasterCard kártyaelfogadó POS terminál, amely amellett, hogy fizetési tranzakciókra képes, extra – Magyarországon most bevezetendő – szolgáltatásokkal rendelkezik. Ezeken az új generációs, multi-applikációs környezetet biztosító terminálokon (a színes képernyők segítségével) elérhető lesz számos értéknövelt funkció, így például a Fizetési Pont logós kártyával a lakossági ügyfelek befizethetik csekkjeiket, feltölthetik mobiltelefonjuk egyenlegét. Jövőbeli tervek szerint a felhasználók részt vehetnek pontgyűjtő és városkártya programokban, vásárolhatnak parkoló- vagy tömegközlekedési jegyeket. És mindezt a mindennapi bevásárlásaik helyszínén, ahol rendelkezésre áll az Európában már jól működő kisösszegű készpénzfelvételi (cash back), valamint a kártya-kártya közötti azonnali pénz átvezetési szolgáltatás is. A kiskereskedelmi üzletek számára is igazi értékteremtő eszköz lesz a náluk kihelyezett terminál, mert amellett, hogy technikai fejlesztési igények nélkül MasterCard elfogadó hellyé válnak, a szokásos vásárlásukat intéző vevőik befizethetik aktuális közüzemi díjaikat vagy feltölthetik telefonegyenlegüket.

 

Fülöp Gábor, üzleti értékesítési igazgató elmondta. „A Magyar Telekom minden lehetséges platformon támogatja a digitalizáció folyamatának felgyorsulását a kis- és középvállalatoknál a legújabb infokommunikációs technológiák segítségével az IT-infrastruktúrától egészen az alkalmazásoldali megoldásokig. A Fizetési Pont megoldással a kisboltok üzemeltetői – Magyarországon először – a jutalékoknak köszönhetően ráadásul még újabb bevételi forrásokhoz is jutnak."

A Fizetési Pont terminálokat kifejezetten olyan, jelenleg terminállal nem rendelkező kiskereskedelmi egységekbe fogják telepíteni, ahol az emberek a napi apróbb bevásárlásaikat intézik (kisboltok, pékségek, kis non-stop üzletek, stb.) A Telekom mindehhez üzleti privát internet szolgáltatást nyújt, amely biztosítja a POI Partner Kft. mobil termináljai és központja között az IP alapú csomagkapcsolt adatkommunikációt.

www.poi-partner.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.