T-SystemsA szolgáltatás-minõség és a mûködési hatékonyság javítását célzó Csoport stratégiával összhangban a Magyar Telekom egyszerûsíti a T-Systems szervezeti felépítését. Az átalakítás következtében csökkeni fog a leányvállalatok száma, miközben a szervezet megõrzi rugalmasságát és ügyfélközpontúságát. A jogi integráció várhatóan 2008. január 1-ig fejezõdik be.

 T-SystemsA szolgáltatás-minõség és a mûködési hatékonyság javítását célzó Csoport stratégiával összhangban a Magyar Telekom egyszerûsíti a T-Systems szervezeti felépítését. Az átalakítás következtében csökkeni fog a leányvállalatok száma, miközben a szervezet megõrzi rugalmasságát és ügyfélközpontúságát. A jogi integráció várhatóan 2008. január 1-ig fejezõdik be.

A T-Systems portfoliójának – különösen a legutóbbi, a KFKI Csoport és a T-Systems Hungary akvizíciói révén történõ – bõvülését követõen a Magyar Telekom felülvizsgálta az üzletág szervezeti felépítését. Az ügyfelek magasabb szintû kiszolgálása, és így az értékesítés hatékonyságának növelése érdekében a vállalat a szegmens struktúrájának egyszerûsítése mellett döntött.

A most kezdõdõ átalakítás az év elején bevezetett, sikeresnek bizonyult irányítási struktúrát követi. A jelenlegi hat leányvállalat tevékenységeit azok profilja és kompetenciái szerint két, független jogi személyiségû divízióba szervezik. Az IT-infrastruktúra divízióba szervezõdik a BCN, az ICON és a KFKI-LNX. A divízió tevékenységei közé tartozik majd a hálózat- és rendszerintegráció, a hálózatüzemeltetés, a hálózatbiztonság és az informatikai tanácsadás. Az IT-alkalmazások divízió az Integris-t, az IQSYS-t és a T-Systems Hungary-t foglalja magába. Ez a divízió a helyszíni támogatásért és üzemeltetésért, valamint az alkalmazásintegrációért, alkalmazásfejlesztésért és -üzemeltetésért lesz felelõs. Ezen kívül egy harmadik – csak operatív – divízió (Infocom) alkotja majd az új szervezeti felépítés utolsó pillérét, amely a hagyományos, házon belüli szakértelem – a beszédcélú szolgáltatások, az adatkommunikációs WAN megoldások, valamint az outsourcing tevékenységek – menedzseléséért lesz felelõs.

A szervezeti felépítés egyszerûsítésével biztosítható, hogy a T-Systems üzletág hatékonyabban koncentrálhasson vezetõ szerepe megerõsítésére az ICT szolgáltatási piacon, továbbá egyértelmûvé tegye a vállalati piacon betöltött info-kommunikációs szolgáltatói pozícióját. Az új struktúrából származó elõnyöket kihasználva az üzletág arra helyezi a hangsúlyt, hogy a komplex és integrált szolgáltatások széles választékát kínálja ügyfeleinek, és az egymást átfedõ tevékenységek kiküszöbölése révén tovább javítsa a mûködési hatékonyságot.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük