Az idei Reklámkonferencia az inspiráció témája köré épül. Ott lesz Bálint András, a Radnóti Színház igazgatója, a Facebook üzletfejlesztési igazgatója, Trevor Johnson és az ADC*Europe elnöke, Franco Moretti is.

 

Az idei Reklámkonferencia az inspiráció témája köré épül. Ott lesz Bálint András, a Radnóti Színház igazgatója, a Facebook üzletfejlesztési igazgatója, Trevor Johnson és az ADC*Europe elnöke, Franco Moretti is.

A Magyar Reklámszövetség inspirálni szeretné a hazai szakmát, megnézve egyúttal, hogy mit jelent ez a szó mára. Nemcsak szakmabeliektől hallhatunk azonban róla, hanem pl. Bálint Andrástól, a Radnóti Színház igazgatójától, vagy Pléh Csaba pszichológustól is. Sőt, az ADCH meghívására az inspirációról alkotott nézetei kifejtéséhez a konferenciára érkezik Franco Moretti, a Leo Burnett Milano vezető kreatív igazgatója, az ADC*Europe elnöke is. De nem ő lesz az egyetlen külföldi sztárelőadó: szintén az ADCH vendége lesz Michael Konrád, a Berlin Ad School elnöke, az IAB Hungary pedig Trevor Johnsont, a Facebook üzletfejlesztési igazgatóját látja vendégül a digitális marketingről szóló szekcióban. A gazdasági helyzet inspiráló vagy kevésbé inspiráló mivoltjáról pedig olyan szakértőktől hallhatunk majd, mint Király Júlia, a Magyar Nemzeti bank alelnöke.

Lesz idén is ügynökségi szekció – ezúttal az őszinteségről, Aczél László vezetésével, Szigeti Péter irányítása alatt pedig a márkát és annak vélt, illetve valós tulajdonosait vizsgálhatjuk meg.

Nagy Bálint, az MRSZ elnöke szerint "az inspiráció szép emlékű szó, szakmánk puha kategóriája. Valamikor a reklámvilág legfontosabb eleme volt, ahogy a kreativitás is. Aztán fontosságban lehagyta a médiaterv, a GRP, az integráció, a ROI és sok más hasonló „kemény elem". Ők úgy tűnik maradnak, s erősödnek, de ahhoz, hogy a kommunikációs szakma megőrizze egészséges egyensúlyát, újra meg kell idézni a múzsát, kívánni a csókját. Egyébként mesterséges megtermékenyítés az egész. Ami hasznos lehet, de élvezetes nem." Macher Szabolcs, a konferencia szakmai programigazgatója hozzátette: „Inspiráció nélkül nem jöhet létre új érték, nincs kreativitás, nincs megújulás. Inspiráció nélkül nincs alkotás. A hazai reklámszakmának inspirációra van szüksége, hogy sikeresen megküzdjön a gazdasági válság és saját belső strukturális problémái által támasztott kihívásokkal."

A konferencia időpontja 2009. szeptember 22-23., helyszíne a hagyományokhoz hűen Eger.

Részletek és jelentkezés: http://www.reklamkonferencia.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük