A Kreatív Csoport által harmadik alkalommal megrendezett Rapid Randin kreatív ügynökségek mérkőztek meg egymással, az egyes megbízók brief-jeivel mindössze 20-20 percet töltve. A stratégiától az eszközhasználatig mindent lefedő "tenderszituációs gyakorlat" egyetlen interaktív ügynökségi indulója a második helyen végző Arcus Interactive Group volt, négy kihívója klasszikus marketing-kommunikációs ügynökségi múlttal rendelkezik.

 

A Kreatív Csoport által harmadik alkalommal megrendezett Rapid Randin kreatív ügynökségek mérkőztek meg egymással, az egyes megbízók brief-jeivel mindössze 20-20 percet töltve. A stratégiától az eszközhasználatig mindent lefedő "tenderszituációs gyakorlat" egyetlen interaktív ügynökségi indulója a második helyen végző Arcus Interactive Group volt, négy kihívója klasszikus marketing-kommunikációs ügynökségi múlttal rendelkezik.

Az Arcus csapatát Koronics Krisztián média csoportvezető, Berta László vezető szövegíró és Bujtás Attila kreatívigazgató alkotta.

"Az Arcus már 2008 óta nyer olyan ügyfeleket, akik nem csak digitális megoldásokban kérik a segítségünket." – mondta el Bujtás Attila, a csoport kreatív és stratégiai igazgatója.  – „Most a szakma előtt is bizonyíthattuk, hogy tapasztalatunk, gondolkodásmódunk, metodikánk és eszközhasználatunk hatékonyan használható minden típusú kommunikációs probléma megoldására. Köszönhető ez annak, hogy kollégáink a marketingkommunikáció minden területéről komoly tapasztalattal rendelkeznek, és mindezt valódi egységben tudjuk hasznosítani. Emiatt is vagyunk képesek hatékonyabban kommunikálni és profitot maximalizálni a versenytársaink megoldásaival szemben, legyen szó klasszikus imázsfeladatról, vagy egyedi gerilla megoldásokról.

Úgy vélem, hogy a második hely komoly elismerés, de az igazi sikert a Randin résztvevő ügyfelektől kapott megbízások jelentik."

Az Arcus Group kreatív igazgatója úgy gondolja, hogy a siker receptje egyszerű: valóban ismerd meg a célcsoportod, valóban az Ő fejével gondolkozz, valóban az Ő motivációira építs és valódi márkaélményt adj … mielőtt bármire kéred. Ne csatornákban gondolkodj, hanem márkaélményben. Ne reklámot készíts, hanem márkaélményt. Ne terméket adj el, hanem márkaélményt. Ne médiát vásárolj, hanem releváns érintkezési pontot keress. Ne üzenetet küldj, létesíts kapcsolatot. És tedd mindezt integráltan.

„Mi ezt nem célul tűztük ki. Mi minden nap ezt ajánljuk az ügyfeleinkenek, és minden nap így dolgozunk. A kérdés csak annyi, hogy a kiajánlott palettából mennyit valósít meg az ügyfél." – tette hozzá Bujtás Attila a kreatív megmérettetésen elnyert díj kapcsán.

A megbízók pontozása alapján a négy minitenderből álló Rapid Randi harmadik helyén holtverseny született, az Art Portré, a HD Group és a Promo Reklám azonos pontszámot ért el. A második az Arcus, az első pedig a Kastner and Partners lett. „A Rapid Randin bemutatkozott ügynökségek számíthatnak hívásra a négy megbízótól, ugyanis mindegyik cég képviselője úgy nyilatkozott, ha tendereztetnek, közülük is hívnak ügynökséget." – írta a verseny összefoglalóban a Kreatív Online.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük