Közkedvelt – magyaros és sajtos – ízesítésű, pulykahúsból készült termékekkel indítja a közeledő nyári szezont a Sága: májustól magyarosan fűszerezett (paprikás) és lágy sajtdarabokkal gazdagított (sajtos) grillkolbászokat kínál fogyasztóinak. A Sága a minőség mellett tette le a voksát, a grilltermékekre általánosan jellemző sertéshús-alapanyag helyett kiemelkedő minőségű pulykahúst használ fel, valamint mellőzi a mesterséges színezékeket és ízesítőket.

 

Közkedvelt – magyaros és sajtos – ízesítésű, pulykahúsból készült termékekkel indítja a közeledő nyári szezont a Sága: májustól magyarosan fűszerezett (paprikás) és lágy sajtdarabokkal gazdagított (sajtos) grillkolbászokat kínál fogyasztóinak. A Sága a minőség mellett tette le a voksát, a grilltermékekre általánosan jellemző sertéshús-alapanyag helyett kiemelkedő minőségű pulykahúst használ fel, valamint mellőzi a mesterséges színezékeket és ízesítőket.

 

Az idei év két újdonsága széles körben felhasználható; a hagyományos füstölésű termékek akár szabadtéri lángon, főzve vagy sütőben, serpenyőben is elkészíthetők. A gyakorlatlan grillezők számára a csomagoláson a lehetséges elkészítési módokat is feltüntették. A harmonikus ízvilágú kolbászok rendkívül kényelmes megoldást nyújtanak az egyre népszerűbbé váló grillhúsáruk szerelmesei számára, hiszen 300 grammos, vákuumcsomagolt kiszerelésben kaphatók, így könnyen és gyorsan előkészíthetők a sütésre.

A két grilltermék ajánlott fogyasztói ára: 599,- forint/csomag, amelyek a – piaci trendeket követő vonzó, kis kiszerelésben – 6-6 darab kolbászkát tartalmaznak.

 

A grilltermékek hazai piacának jövőjét tekintve a sárvári cég bizakodó, mert az eddigiekben tapasztalt negatív trend megfordulni látszik. A Nielsen 2011-es adatai alapján az előző évhez képest 90 tonnás mennyiségi és 192 millió forint értékbeli növekedés volt regisztrálható a grillhúsok kategóriájában, illetve tavaly a grilltermékek 97,7%-a sertéshúsból, és csak 1,6%-a készült pulykából. „Meghatározó gyártói márkaként a sajátmárkás áruk dominanciájának erősödését az árharc helyett ezen a területen is minőségi termékeinkkel ellensúlyozzuk, az egyediség és a minőség az, amivel elnyerjük a fogyasztók bizalmát." – tette hozzá Grabant Boglárka, a Sága Foods Zrt. marketing vezetője.

 

www.saga.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük