A közép-kelet európai régió legfontosabb reklámszakmai rendezvényén, a portorozi Golden Drum kreatív fesztiválon a Magyar Telekom és a DDB Reklámügynökség Olimpia kommunikációja két kategóriában is első díjat nyert, valamint megnyerte az innovatív kategória fődíját.

 

A közép-kelet európai régió legfontosabb reklámszakmai rendezvényén, a portorozi Golden Drum kreatív fesztiválon a Magyar Telekom és a DDB Reklámügynökség Olimpia kommunikációja két kategóriában is első díjat nyert, valamint megnyerte az innovatív kategória fődíját.

 

A régió legfontosabb reklámszakmai rendezvényén a szlovéniai Portorozban az úgynevezett "single channel" kategóriában olyan kommunikációs  megoldások versenyeztek, amelyek egy médiacsatornát használtak kiemelten.

 

A kommunikációs iparág legfontosabb rendezvényén páratlan magyar siker született – a DDB Reklámügynökség által a Magyar Telekom T-Home márkájának készített kampánya három díjat is nyert. A "Szurkolj szívből!" interaktív kampány két kategóriában is Golden Drum díjat kapott; a "Digitális megoldások", valamint az "Innovatív és új média" kategóriákban is első helyezést ért el. Ezen felül az "Innovatív" kategóriában a 91 nevezés közül a kampány elnyerte a kategória fődíját, a Golden Drum Grand Prix-t! A zsűri elnöke, Pawel Heinze méltatásában elmondta, hogy a "Szurkolj szívből!" kampány egyedülálló módon kapcsolta össze a legkorszerűbb technológiát, az innovációt és az igaz emberi érzéseket, így ezzel a megoldással messze kimagaslott a mezőnyből.

 

Érdekesség még, hogy a „single channel" kategóriában összesen 1700 nevezés érkezett. A fenti részletezett sikerek a fesztiválon az összes versenyző márka között holtversenyben az ötödik legtöbb pontot kapott márkájává emelték a Magyar Telekomot.

 

"Tudjuk, hogy az olimpia az egész országot a tévé elé szögezi, együtt szurkolunk sportolóinknak, miközben a lelátókon csak kevesen tudnak ott lenni" – mondta Kovács Ildikó, a Magyar Telekom marketing és vállalati kommunikációs igazgatója.  "A "Szurkolj szívből" kampánnyal megmutattuk, hogy a T-Home Interaktív Tv előtt ülve is teljes élményben lehet része előfizetőinknek, mintha csak a stadionban lennének,  és a szurkolásuk Londonig is elér. A kampány tökéletesen teljesítette az elvárásunkat: ügynökségünk a mobiltechnológia segítségével igazán egyedi eszközt, "Rajongó Szívet" hozott létre. Az www.igazirajongok.hu oldalról bárki szívdobbanást küldhetett, amely az olimpikonoknál levő "Rajongó Szív" eszközön megjelent. Az ötlet sikerét mutatja, hogy a versenyek ideje alatt közel 30 ezer ember küldött szívdobbanást, azaz a T-Home egy stadionnyi ember szurkolását tudta közvetíteni a sportolóink felé."

 

Hannes Wirnsberger, a DDB ügyvezető igazgatója elmondta: "Arra különösen büszke vagyok, hogy a digitális és az innovatív kategóriákban nyertünk, hiszen ezekben a reklámszakma jövőjét meghatározó munkák versenyeztek."

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük