Október végétől számlafizetési biztosítást kínál ügyfeleinek a Magyar Telekom az Union Biztosítóval karöltve, ezzel teremtve fedezetet a munkahely elvesztése vagy tartós betegállomány miatt nehéz anyagi helyzetbe kerülő ügyfelek számláinak kiegyenlítésére.

Október végétől számlafizetési biztosítást kínál ügyfeleinek a Magyar Telekom az Union Biztosítóval karöltve, ezzel teremtve fedezetet a munkahely elvesztése vagy tartós betegállomány miatt nehéz anyagi helyzetbe kerülő ügyfelek számláinak kiegyenlítésére.

A Telekom elsőként tesz elérhetővé Magyarországon olyan biztosítást ügyfelei számára, amely a munkahely elvesztése vagy tartós keresőképtelenség esetén megoldást jelent a telefon, internet vagy TV számlájuk kifizetésére. A számlabiztosítást jelenleg a Telekom 1,7 millió szerződéses mobil, illetve 1,6 millió vezetékes telefonszolgáltatást használó lakossági ügyfele kötheti meg. A munkahely elvesztésének anyagi következményeit kompenzálni képes (ún. munkanélküliség) biztosítással az aktív lakosság csupán elenyésző hányada rendelkezik, miközben az aktív dolgozók túlnyomó részének nincs ilyen jellegű fedezete. Egy állás nem várt elvesztésének egyik nyilvánvaló következménye a kiadások azonnali csökkentésének kényszere, s az aktívan dolgozók közel háromnegyede úgy érzi, ha elveszítené munkahelyét, problémát okozna számára mobilszámlájának kifizetése*. "Az új konstrukciót az ügyféligény megjelenése hívta életre, az együttműködéseink és a fejlesztések során mindig ez az elsődleges szempont számunkra. Az élethelyzetekre adott megoldások népszerűségének kulcsa emellett az is, hogy az egyszerűen elérhető legyen a felhasználó számára" – emelte ki Maják Viktor, az Union Biztosító kommunikációs igazgatója.

Mivel a mindennapokhoz, illetve egy következő munkahely megszerzéséhez, vagy hosszú betegállomány idején is szükséges az elérhetőség fenntartása, az előfizető számára fontos, hogy gondoskodjon a számlák rendezéséről. Erre nyújt megoldást a Telekom és az Union Biztosító közös számlabiztosítása, amely a rendszeres jövedelem kiesésekor fedezi a számlák költségeit. A biztosítási összeget közvetlenül a telefonszolgáltatónak fizeti a biztosító. A biztosítás akkor is fedezetet jelent az ügyfél számlájának rendezésére, ha a közös megegyezéssel megszűnő munkaviszony felbontásának oka nem nevesített. A konstrukció a munkanélküliség mellett az ügyfél baleset vagy betegség miatti, 60 napot meghaladó keresőképtelensége esetén is fedezi a megjelölt szolgáltatások díjait.

A biztosított eldöntheti, hogy milyen megosztásban szeretné felhasználni a biztosító által térített összeget, akár a családon belül, vagy a szolgáltatások között megosztva azt. A konstrukció 6 hónapig, az ügyfél választásától függően havi tíz-, vagy tizenötezer forintos értékhatárig nyújt garanciát a kiválasztott szolgáltatások megőrzésére. "Ez az értékhatár a jelenlegi telefon, internet és TV használati szokások adatai alapján egy háztartás átlagos számlaköltségeire vonatkozóan megfelelő védelmet biztosít, ezért úgy gondoljuk, hogy a szolgáltatás révén bajba jutott ügyfeleinknek érdemi segítséget tudunk nyújtani"- emelte ki Pukler Gábor, a Magyar Telekom innovációs és üzletfejlesztési igazgatója.

A telefon, internet és TV előfizetők által igénybe vett szolgáltatások átlagköltségei

Mobil költések
Egy szerződéses mobil előfizető átlagos havi költése: 5 956 Ft
Vezetékes költések
Egy vezetékes telefon előfizető havi átlagos telefonköltsége: 3 427 Ft
Egy vezetékes szélessávú internet előfizető átlagos havi költése: 3 944 Ft
Egy TV előfizető átlagos havi költése: 2 949 Ft
(Forrás: Magyar Telekom Éves Jelentés 2010)

Az Union Biztosítóval 2008 óta tartó együttműködés eredményeképpen a Telekom ügyfelei többféle biztosítási szolgáltatást vehetnek igénybe: , eddig közel 150 ezer ügyfél választotta a családi baleset-biztosítást, és népszerű az sms-ben köthető utasbiztosítás is.

*forrás: MagyarTelekom-felmérés

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük