A Tesco Mobile is átvállalja a múlt hétvégi, kritikus hóhelyzet miatt elakadt ügyfelei hívás és sms költségeit az érintett 72 órás időszakban. Az ügyfelek jóváírási igényüket vasárnap éjfélig jelezhetik a 1215-ös ügyfélszolgálati számon.

 

A Tesco Mobile is átvállalja a múlt hétvégi, kritikus hóhelyzet miatt elakadt ügyfelei hívás és sms költségeit az érintett 72 órás időszakban. Az ügyfelek jóváírási igényüket vasárnap éjfélig jelezhetik a 1215-ös ügyfélszolgálati számon.

 

A Tesco Mobile a múlt hét második felében, az extrém időjárási viszonyok miatt az utakon rekedt ügyfeleit igyekszik azzal segíteni, hogy az elakadás időszaka alatti belföldi (nem emeltdíjas) hívásaik és sms-eik költségeit átvállalja. A jóváírásra a 2013. március 14. csütörtök déli 12 óra és március 17. vasárnap déli 12 óra közti időszakban bajba jutott Tesco Mobile ügyfeleknek van lehetősége. Az érintett ügyfelek a Tesco Mobile Ügyfélszolgálatán, a 1215-ös telefonszámon jelezhetik igényüket – részletezve az elakadás időpontját és helyszínét – legkésőbb 2013. március 24-én, vasárnap éjfélig.

 

A Tesco Mobile – az adatok ellenőrzését követően – ügyfelei egyenlegét a jogosan igényelt összeggel 2013. április 15-éig tölti fel. Az érintett Tesco Mobile ügyfelek a jóváírás pontos összegéről sms-ben kapnak tájékoztatást.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük