Smart Board 600i - interaktív táblaSmart Board 600i – interaktív tábla

A SMART Technologies bejelentette, hogy a Wainhouse Kutatóintézet által közzétett kutatási jelentés szerint a tárgyalótermekben használható, új interaktív termékek jó hatással vannak az üzletvitelre. A „Tárgyalótermek fejlesztése a digitális korszakban: Új ötletgyűjtési és csoportmunka módszerek a 21-dik századi megbeszéléseken" című kutatás eredményei kihangsúlyozták, hogy az olyan eszközök, mint a SMART BoardTM interaktív tábla és interaktív kijelzők sokkal hatékonyabban és olcsóbban képesek különböző helyen található tárgyalótermek összekapcsolására, mint más megoldások.

  Smart Board 600i - interaktív táblaSmart Board 600i – interaktív tábla

A SMART Technologies bejelentette, hogy a Wainhouse Kutatóintézet által közzétett kutatási jelentés szerint a tárgyalótermekben használható, új interaktív termékek jó hatással vannak az üzletvitelre. A „Tárgyalótermek fejlesztése a digitális korszakban: Új ötletgyűjtési és csoportmunka módszerek a 21-dik századi megbeszéléseken" című kutatás eredményei kihangsúlyozták, hogy az olyan eszközök, mint a SMART BoardTM interaktív tábla és interaktív kijelzők sokkal hatékonyabban és olcsóbban képesek különböző helyen található tárgyalótermek összekapcsolására, mint más megoldások.

Mindennek eredményeképpen, a különböző helyszíneken résztvevő tárgyalópartnerek csatlakozhatnak a konferenciához, alkalmazásokat oszthatnak meg, ráírhatnak a digitális tintával, majd később elmenthetik az általuk írottakat, mintha minden résztvevő ugyanabban a helységben lett volna.

2008 márciusában és áprilisában a Wainhouse Kutatóintézet – egy elismert és független kutatóintézet – tárgyalótermekben alkalmazott interaktív termékekkel kapcsolatban kérdezett meg a témában kompetens döntéshozókat. A megkérdezettek többségében a Fortune2000 cégek alkalmazottaiból, továbbá egyetemek és állami szektorban működő irodák alkalmazottaiból kerültek ki Észak-Amerika és Európa különböző országaiból. A kutatások igazolták, hogy a SMART új interaktív eszközei gyorsabb és eredményesebb döntéshozói és csoportos együttműködést tesznek lehetővé. A kutatási anyag szintén kimutatta, hogy a SMART új együttműködés-központú termékei időt spórolnak meg, csökkentik az utazást, ezáltal kevesebb károsanyag-kibocsátással járnak. A SMART Meeting Pro, a SMART Hub SE és SMART Hub PE egy vagy több SMART Board interaktív táblával vagy interaktív kijelzővel kombinálva összekapcsolhatóvá teszi a tárgyalótermeket, ahol a résztvevők könnyen létrehozhatnak konferenciabeszélgetéseket, digitális tintával írhatnak az alkalmazásokra, elmenthetik munkájukat, megoszthatják az alkalmazásaikat és jegyzeteiket, továbbá szemtől-szembeni vagy táv-megbeszéléseken vehetnek részt. A kutatás anyagát 2008. július 17-én a bostoni Wainhouse Kutatóintézet csúcstalálkozóján mutatták be, és az intézet hivatalos internetes oldalán a www.wainhouse.com/whitepapers, továbbá a SMART internetes oldalán www.smarttech.com/corp elérhető.

„A tényleges felhasználókkal készített interjúk alapján elérkezett az idő, hogy a vállalatok újragondolják tárgyalótermeik technológiai felszereltségét", mondja Alan Greenbert, vezető elemző és Wainhouse partner. „A Wainhouse Kutatóintézet úgy hiszi, hogy ezek a megoldások új korszakot jelentenek a csoportmunka fejlesztésében és az ötletgyűjtés terén. Az interaktív technológia felszabadítja a tárgyalópartnereket személyi számítógépeik mellől, hatékonyabbá téve az együttműködést."

„A mai vállalatok folyamatosan azon fáradoznak, hogy tárgyalótermeiket a digitális korszakba juttassák", mondja Nancy Knowlton, a SMART elnök-vezérigazgatója. „A Wainhouse Kutatóintézet kutatása megerősíti a SMART interaktív eszközeinek előnyeit és jól mutatja, hogy az interaktív termékeknek mekkora hatása lehet a szervezeti hatékonyság növelésében." A termékek iránti érdeklődést mutatja, hogy számos magyar cég, köztük elektronikai és gépjármű-forgalmazó cégek valamint bankok is sikerrel használják a SMART interaktív termékeit.

A Wainhouse Kutatóintézet (http://www.wainhouse.com/) egy független piackutató szervezet, amely olyan kritikus területek kutatásával foglalkozik, mint az egyesített kommunikáció és az ún. rich-media konferencia területe. A cég multi-kliens és szokványos kutatásokat folytat, a megvalósítással kapcsolatos témákban interjúkat készít a végfelhasználókkal, kutatási anyagokat, piaci statisztikákat közöl, nyilvános és személyes szemináriumokat tart, továbbá iparági találkozókon tart előadásokat. A Wainhouse Kutatóintézet számos, az ún. rich-media konferenciával kapcsolatos átfogó kutatást közöl, továbbá ingyenes hírlevelet publikál The Wainhouse Research Bulletin címen

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük