A Xerox évtizedek óta segít a vállalatoknak és a magánszemélyeknek, hogy azok gyorsan és minél egyszerűbben tudják másokkal megosztani az információt.

 

 

A Xerox évtizedek óta segít a vállalatoknak és a magánszemélyeknek, hogy azok gyorsan és minél egyszerűbben tudják másokkal megosztani az információt.

 

Ezt a tapasztalatot hasznosítandó a cég – más társaságokkal közösen – megalapította az információs túlterheltséggel foglalkozó kutatócsoportot (Information Overload Research Group, IORG), amelynek célja a munkahelyek termelékenységének javítása az információáradat leküzdése által.

A Xerox ezzel a Microsoft, az Intel, az IBM és egyéb vezető technológiai vállalatok sorába lépett be, elkötelezve magát a mobiltelefonok, e-mailek, azonnali üzenetek és nyomtatott papírok milliárdjai által világszerte termelt elektronikus információáradat szűrésére és csoportosítására szolgáló megoldások kifejlesztése mellett.

A tudásgazdaság területén tevékenykedő Basex kutatócég szerint a fölösleges munkamegszakítások és a munka ismételt felvételéhez szükséges idő az Amerikai Egyesült Államok gazdaságának évi 650 milliárd dollárjába kerül. Ez a szám a szakértők egy munkanapjának 28 százalékát jelenti, a tartalom létrehozásával töltött 25 százalék, a keresésre fordított 15 százalék, a megbeszéléseken töltött 20 százalék, valamint a gondolkodásra fordított 12 százalék mellett.

„Az IORG az iparág gyakorló szakembereit, akadémiai kutatókat és technológiai cégeket tömörít, akik a vállalatoknál dolgozó szakértők munkateljesítményét és életminőségét növelő megoldások keresésével foglalkoznak. Mivel a Xerox régóta foglalkozik kutatásokkal, és vizsgálja az emberek információhoz való viszonyát, a cég munkája nagy segítséget jelent számunka az információs túlterheltség problémájának kezelésében" – mondta Nathan Zeldels, az IORG elnöke.

„Közel 70 évvel ezelőtt Chester Carlson elkészítette az első xerografikus fénymásolatot a New York-beli Queensben lévő kis laboratóriumában. A látszólag egyszerű találmány sok szempontból forradalmasította az emberek közötti információmegosztást. Azóta a tudás megszerzésének és továbbításának lehetősége jelentősen megnőtt. A Xerox kezdetektől fogva a munkafolyamatok leegyszerűsítésén dolgozik, ami manapság olyan feladatokat jelent, mint a nyomtatott és digitális tartalmak elkülönítése, az információhalmazból való kiemelés a színek és a személyre szabott üzenetek által, valamint az intelligens dokumentumkezelési technológiák minél szélesebb körben történő kihasználása a kisebb költségek és az időmegtakarítás céljából. Az információelérés robbanásszerűen fejlődik tovább, és mi meg vagyunk róla győződve, hogy a Xerox múltja, fejlesztései és szakmai tapasztalata hasznos segítséget jelent bármely vállalat számára a hasznos információk kiválogatásához" – hangsúlyozta Sophie Vandebroek, a Xerox technológiákért felelős vezetője és a Xerox innovációs csoportjának elnöke.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük