Neves világmárkákkal készül idén novemberi megnyitójára az Allee kereskedelmi központ, amely Újbudán az Október 23. – Bercsényi utca sarkán épül. Több nemzetközi márka is az Allee-ban tartja magyarországi premierjét. A kiváló megközelítési lehetőséggel rendelkező projekt még szabad üzlethelyiségeiért folyamatos az érdeklődés.

 

Neves világmárkákkal készül idén novemberi megnyitójára az Allee kereskedelmi központ, amely Újbudán az Október 23. – Bercsényi utca sarkán épül. Több nemzetközi márka is az Allee-ban tartja magyarországi premierjét. A kiváló megközelítési lehetőséggel rendelkező projekt még szabad üzlethelyiségeiért folyamatos az érdeklődés.

A leendő 4-es metró Bocskai úti megállójánál, a 4-es és 6-os villamosok dél-budai végállomásai által közrefogott területen épülő Allee új városközpontban 46.000 négyzetméteren hozzávetőleg 140 üzlet nyitja meg kapuit az idei év karácsonya előtt.

„Az Allee bérlői mixét úgy próbáltuk kialakítani, hogy minél több világmárkát hozzunk be a házba." – mondta Baross Pál, az Allee-t építő ING Magyarország Ingatlanfejlesztő Kft. ügyvezető igazgatója. – „A célkitűzés az volt, hogy mind az építészeti megoldásokkal, mind az épületben található márkák színvonalával, illetve az árukínálat minőségével egy európai színvonalú városközpont izgalmas kereskedelmi központját hozzuk létre."

Az épület egyik legfrissebb bérlője a Hennes & Mauritz divatmárka, amely napokkal ezelőtt összesen 1.700 négyzetméteres területre írt alá bérleti szerződést. A Svédországból indult világmárka ezzel hatodik üzletét nyitja meg Budapesten, a további három vidéki városban működő üzlet mellett. Budapesti viszonylatban ez lesz a második legnagyobb H&M üzlet. A H&M mellett további neves világmárkák adják az új városközpontban nyíló Allee kínálatát.

A divatmárkák közül az egyik legnagyobb bérlő a Van Graaf a maga 4.200 négyzetméternyi területével. A nemzetközi márka Magyarországon először az Alleeban mutatkozik be. A Van Graaf üzleteiben 200 divatmárka termékei megtalálhatók, kezdve a Tommy Hilfiger-től, az Esprit-n és a Polo Ralph Lauren-en át egészen a Mexxig. A Peek and Cloppenburg csoport részeként működő Van Graaf Magyarország mellett a régióban, Ausztriában, Lengyelországban és Csehországban van jelen.

A további ruházati cikkeket kínáló bérlők közül többek között a C&A üzlete 1.900 négyzetmétert, a Marks&Spencer 1.300 négyzetmétert, a Humanic 1.000 négyzetméter foglal el. Szintén a friss bérlők között találjuk a Jackpot és a Cottonfiled márkákat. Az olasz divat márka Motivi szintén első budapesti üzletét nyitja az Alleeban. A magyar közönség előtt már ismert az Alleeban megtalálható világmárkák listája nagyon hosszú, a listán többek között az Esprit, a Douglas, a Jeans Club és a Promod is megtalálható.

Sportszaküzletek közül többek között az Intersport, a Nike, az Adidas illetve a Player's Room képviselteti magát a házban. Az Allee-ban megtalálható az Apple termékeket forgalmazó Apple Premium Reseller üzlet is. A szórakoztató elektronikai világmárkák egy másik jeles képviselője, a Sony is a bérlők között szerepel. A könyvek és az olvasás szerelmeseinek a kétszintes, összesen 1.800 négyzetméteres Libri könyváruház áll rendelkezésre.

Az Allee-ban számos étterem és kávézó is megnyitja kapuit. Ezek elhelyezkedése két mintát követ. Az éttermek és kávézók egy része a földszinten, a ház oldalában kap helyet, és a sétáló utcává alakított Kőrössy József utcára nyílik. A nagy teraszokkal rendelkező vendéglátó egységek között megtalálható az olasz Pomo D'oro étterem is. A sétáló utca és a hozzá kapcsolódó park dél Buda első versenytársa lesz a pesti oldal kedvelt Liszt Ferenc terének. A többi étterem, szendvics bár és kávézó a ház több pontján lesz megtalálható.

A szórakoztatásról mozi, és casino, gondoskodik. A ház elismertségét, illetve egyedülálló lokációját és megközelíthetőségét igazolja, hogy a Cinema City hálózatának idei évre tervezett egyetlen tagból álló bővítése az Allee-ban valósul meg; egy 13 termes mozival. A nagybevásárlást pedig egy 6.000 négyzetméteres Interspar élelmiszer áruházban intézhetik a vásárlók. Az Allee bevásárlóközpont kizárólagos bérbeadó ingatlanügynökségei a Cushman & Wakefield és a Jones Lang LaSalle.

„Az Allee hiánypótló funkciót tölt be a budai Skála bezárása miatt. A környéken élő mintegy 300.000 ember nagy része ezután gyalog, kerékpárral, villamoson vagy autóbusszal „ugorhat be" az Allee-be vásárolni, kávézni vagy szókarozni. Ugyanakkor méretének, elhelyezkedésének, kiváló tömegközlekedési megközelíthetőségének, és szórakoztató funkciójának is köszönhetően nem csak a környékről, hanem az egész városból vonzani fogja a látogatókat." – mondta Baross Pál.

Az ING fejlesztésében megvalósuló projekt városközponti funkciót is betölt. Az Allee-t is magába foglaló épületkomplexumban lakások és irodák is találhatók, az épület körül pedig olyan közösségi teret alakít ki az ingatlanfejlesztő zöld felületekkel, éttermekkel és kávézókkal, melyek mind a városközpont funkciót, illetve a beruházás népszerűségét növelik.

Az Allee-t építtető ING Real Estate más európai országban is sikerrel létesít bevásárlóközpontokat. A napokban adták át a Dolce Vita Tejo 122.000 négyzetméteres, új generációs bevásárlóközpontot Portugáliában. Az átadás időpontjában a ház 99%-a már bérlőre talált. A Lisszabon környékén megvalósuló, 300 üzletet magában foglaló bevásárlóközpont büszkélkedhet egyben Európa legnagyobb fedett közösségi terével is. A tágas, fedett közösségi tér elképzelés az Allee-ban is megvalósul. Az üzletek egy tágas üvegborítású központi folyosóról és két átriumként kialakított térről lesznek megközelíthetőek, ami egész évben biztosítja a természetes megvilágítást a házban.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük