AEGON tendert nyert a neo
Az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt. 5 céget hívott meg új microsite-jának tenderére. Az AEGON Baba-Mama Program weboldal életbiztosításra épül, de nem egy hagyományos brandsite. Elsősorban kismamáknak szól, hisz segít követni a magzat és a baba fejlődését, diafilmeket kínál, és az izgalmas kérdőívek kitöltőit nyereménnyel jutalmazza.
Az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt. 5 céget hívott meg új microsite-jának tenderére. Az AEGON Baba-Mama Program weboldal életbiztosításra épül, de nem egy hagyományos brandsite. Elsősorban kismamáknak szól, hisz segít követni a magzat és a baba fejlődését, diafilmeket kínál, és az izgalmas kérdőívek kitöltőit nyereménnyel jutalmazza.
Különlegessége mégis a főoldal, ahol egy kisgyerek navigálja a látogatót a menüpontok között. A videótechnikával ötvözött flash nyitólap igazi webes csemege. A látványos külső mögött értékes belső rejtőzik, ahol a nyereményeken kívül hasznos cikkek, és különleges szórakoztató szolgáltatások is várják a regisztrált kismamákat.
A regisztrációra felhívó e-mailek kiküldését követő 4 napban közel 1000 regisztráció történt az oldalon. A site látogatottságát a közeljövőben vírusmarketing és keresőmarketing is segíteni fogja, amely feladatokat szintén a tendergyőztes Neo Interactive látja el.