Az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt. 5 céget hívott meg új microsite-jának tenderére. Az AEGON Baba-Mama Program weboldal életbiztosításra épül, de nem egy hagyományos brandsite. Elsősorban kismamáknak szól, hisz segít követni a magzat és a baba fejlődését, diafilmeket kínál, és az izgalmas kérdőívek kitöltőit nyereménnyel jutalmazza.

 

Az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt. 5 céget hívott meg új microsite-jának tenderére. Az AEGON Baba-Mama Program weboldal életbiztosításra épül, de nem egy hagyományos brandsite. Elsősorban kismamáknak szól, hisz segít követni a magzat és a baba fejlődését, diafilmeket kínál, és az izgalmas kérdőívek kitöltőit nyereménnyel jutalmazza.

Különlegessége mégis a főoldal, ahol egy kisgyerek navigálja a látogatót a menüpontok között. A videótechnikával ötvözött flash nyitólap igazi webes csemege. A látványos külső mögött értékes belső rejtőzik, ahol a nyereményeken kívül hasznos cikkek, és különleges szórakoztató szolgáltatások is várják a regisztrált kismamákat.

A regisztrációra felhívó e-mailek kiküldését követő 4 napban közel 1000 regisztráció történt az oldalon. A site látogatottságát a közeljövőben vírusmarketing és keresőmarketing is segíteni fogja, amely feladatokat szintén a tendergyőztes Neo Interactive látja el.

http://www.babamama.aegon.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük