Kétszáz ügyfelénél vezette be idén a NEXON új webes megoldását, a persONLINE-t, ami egypontos hozzáférést biztosít a dolgozói önkiszolgáló felületek eléréséhez.

 

Kétszáz ügyfelénél vezette be idén a NEXON új webes megoldását, a persONLINE-t, ami egypontos hozzáférést biztosít a dolgozói önkiszolgáló felületek eléréséhez.

 

A projekt körülbelül ötvenezer dolgozót érintett a NEXON ügyfeleinél, és három hónapot vett igénybe. A megoldást eddig adaptáló vállalatok között olyan, saját területükön kiemelkedő cégek találhatók, mint a Központi Statisztikai Hivatal, a PricewaterhouseCoopers Magyarország, a Nokia Komárom, a Fővárosi Gázművek Zrt. vagy az Axel Springer.

„Az elektronikus bérjegyzék levette az adminisztrációs terhek nagy részét a vállunkról, hiszen már nem kell a kiosztással, átvételezéssel foglalkoznunk. Költség- és környezetkímélő megoldás, ami felelős gondolkodásra vall. A munkavállaló egy időben kapja a bérjegyzéket a számára utalt fizetéssel, így a bérjegyzék áttekintésével az érintettek maguk meg tudják válaszolni a kérdéseik java részét" – mondta Kriza András, az AVIS Group BSC Kft. HR vezetője.

A persONLINE internetes felületén keresztül a munkavállalók és vezetőik egyéni azonosítóval vehetik igénybe a jelenléti ív és távolléttervező modult, a cafeteriához kapcsolódó nyilatkozási felületet, az elektronikus bérjegyzéket. Jogosultságuk szerint megtekinthetik és módosíthatják saját személyes adataikat, valamint a munkaviszonyra vonatkozó alapvető információkat. Emellett a munkavállalók maguk jelentkezhetnek az egyes képzésekre, követhetik teljesítményértékelésük eredményeit, illetve elvégezhetik az értékelést. Így csökken a HR szakemberek adminisztratív leterheltsége, a felhasznált irodai papírmennyiség, míg a dolgozók bevonásával javul a belső kommunikáció.

http://www.nexon.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük