Az LG a közép-kelet európai régió országai közül háromban is piacvezető szerepet tölt be házimozi termékkategóriában. Magyarországon az eladás utáni értékben, Szerbiában darabszámban, Horvátországban pedig mindkét kategóriában első helyen áll az LG.

Az LG a közép-kelet európai régió országai közül háromban is piacvezető szerepet tölt be házimozi termékkategóriában. Magyarországon az eladás utáni értékben, Szerbiában darabszámban, Horvátországban pedig mindkét kategóriában első helyen áll az LG.

A házimozik eladási értékét tekintve az LG 2005 közepe óta piacvezető Magyarországon. A független piackutatók által végzett kutatás alapján 2010-ben az LG piaci részesedése a házimozi szegmensben 38% volt Magyarországon. A közép-kelet európai régió országaiból a szerb vásárlóközönség a legelkötelezettebb az LG házimozik iránt, ahol 2010-ben a vállalat az eladott darabszámot tekintve már a piac közel felét birtokolta, 47%-os részesedéssel. Ebben a kategóriában a horvát piacon is várakozásokon felül teljesít az LG, hiszen az eladott darabszámok terén 2010-ben 45,2%-os eredményt tudott felmutatni. Horvátországban az LG az elmúlt év elején 20%-os piaci részesedéssel indult és közel 30 százalékpontos növekedést ért el az év végéig.

 

„Büszkék vagyunk arra, hogy házimozi értékesítésben elsők vagyunk a közép-kelet európai régió három országában is, hiszen ez az eredmény egyértelműen a felhasználó-központú fejlesztési filozófiánkat igazolja. A házimozi termékkategóriában folyamatos növekedést figyelhetünk meg Magyarországon, Szerbiában és Horvátországban is. Célunk, hogy megtartsuk, majd növeljük mind értékben, mind darabszámban a piaci részesedésünket a régióban, ami hazánkban a 38,4%-os eredmény további növelését jelenti." – nyilatkozta Falus Viktória, az LG Electronics Magyar Kft. szórakoztatóelektronikai marketingkommunikációs menedzsere.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük