Az RTL KLUB kereskedelmi csatorna hétből hatszor magabiztosan hozta az estéket a kereskedelmi célcsoportban. 31,8 százalékos heti átlagával toronymagasan vezet a főműsoridőben az RTL Klub, második a TV2 (20,7% SHR), bronzérmes a Film+ (5,5% SHR).

Az RTL KLUB kereskedelmi csatorna hétből hatszor magabiztosan hozta az estéket a kereskedelmi célcsoportban. 31,8 százalékos heti átlagával toronymagasan vezet a főműsoridőben az RTL Klub, második a TV2 (20,7% SHR), bronzérmes a Film+ (5,5% SHR).

A negyedik helyre feljött a közszolgálati MTV (4,5% SHR), ötödik lett a Cool TV (4% SHR), míg a karácsonyi időszak nagy veszteseként a Viasat3 csak a hatodik helyet tudta megszerezni 3,8 százalékos közönségarányával.

Az ünnepek alatt a szokásosnál többen néztek tévét, így a hét sikerprodukcióinak jó esélye van arra is, hogy az éves toplistákon előkelő helyen szerepeljenek. Szenteste ugyan a TV2 győzött, de a karácsony mindkét napja szokás szerint az RTL Klub magabiztos diadalát hozta.

A hét legnézettebb műsora a Neveletlen hercegnő második része lett, amely a kereskedelmi célcsoport nézőinek mintegy 46,1 százalékát szögezték a televíziókészülékekkel szembe állított ülő alkalmatosságokhoz.

A teljes lakosságban 2 266 261-en izgultak azon vasárnap este, hogy Genovia hercegnőnek összejön-e a frigy még a koronázás előtt.

A toplistán az RTL Hírek után ismét egy RTL-es film, a Reszkessetek betörők 2. fért még fel a dobogóra. A TV2 becsületét a zöld ogre mentette: 5. lett a 24-ét szállító Harmadik Shrek.

Ugyan az év vége főként a filmeké volt, az RTL Klub a hét elején még képernyőn tartotta saját gyártású műsorait, így a Barátok közt és a celebekkel jelentkező A Széf is biztosította helyét az élmezőnyben.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük