www.tv2.huwww.tv2.hu Immár a negyedik szériával folytatódik „Az Ügy", a Magyar Telekom jótékonysági műsora a TV2-n. A november 27-től négy kedden át bemutatott filmekben hétköznapi emberek küzdenek számukra fontos társadalmi problémák megoldásáért. A nézők telefonos szavazással segíthetik a bemutatott célok megvalósítását. A legtöbb szavazatot szerzett film hőse 5 millió, a többi három film szereplője 1-1 millió forint adományban részesül.

www.tv2.huwww.tv2.hu Immár a negyedik szériával folytatódik „Az Ügy", a Magyar Telekom jótékonysági műsora a TV2-n. A november 27-től négy kedden át bemutatott filmekben hétköznapi emberek küzdenek számukra fontos társadalmi problémák megoldásáért. A nézők telefonos szavazással segíthetik a bemutatott célok megvalósítását. A legtöbb szavazatot szerzett film hőse 5 millió, a többi három film szereplője 1-1 millió forint adományban részesül.

Újabb hétköznapi hősökkel, újabb célokkal folytatódik a TV2-n a Magyar Telekom jótékonysági műsora, Az Ügy. A filmeken valóságos történeteket láthatnak a nézők, olyan szereplőkkel, akik társadalmi problémák megoldásáért dolgoznak: hátrányos helyzetű emberekért, krízishelyzetbe került társainkért, nehéz sorsú közösségek fejlesztéséért vagy akár azért, hogy társadalmunk civilizációs hibáira megoldást találjanak.

A november 27-én induló, négy kedd estén sugárzott negyedik széria a következő kérdésekre keresi a választ:
 milyen jövő vár speciális otthon nélkül az autistákra?
 hogyan veszik a normál iskolai akadályait a kommunikációs képességeikben sérült gyerekek?
 adunk-e esélyt a tanulásra, kiemelkedésre a hátrányos helyzetű roma gyerekeknek?
 otthonra lelnek-e a hazánkban az áttelepülők és bevándorlók?

A nézők telefonos szavazással segíthetik a bemutatott célok megvalósítását. A legtöbb szavazatot szerzett film hőse 5 millió, a többi három film szereplője 1-1 millió forint adományban részesül.

A Magyar Telekom (T-Com, T-Mobile) hálózatából leadott szavazatok ára 200 forint (Domino előfizetéssel rendelkezők kivételével az összeg áfamentes) amely összeget a távközlési vállalat teljes egészében annak a szervezetnek továbbítja, amelyre a néző a szavazatát adta. Így a Magyar Telekom adományán felül – a nézők adományaként – ezek az összegek is segítik a filmeken látott célok megvalósítását. A jótékony célú dokumentum-valóságshow kizárólagos médiapartnere a TV2, a filmeket Kandász Andrea és a Kandi Produkció stábja készíti.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük