www.nepsport.huwww.nepsport.hu  

2010. október 18-án elindult a Ringier Kiadó új, sport tematikájú bloggyűjtő oldala, a Népsport.

www.nepsport.huwww.nepsport.hu  

2010. október 18-án elindult a Ringier Kiadó új, sport tematikájú bloggyűjtő oldala, a Népsport.

A Nemzeti Sport ismeri és elismeri az online világ igényeit és alternatív kommunikátorait, partnerként tekint olvasóira. A megváltozott tartalomfogyasztási igények maximális kielégítése érdekében létrehozott sportbloggyűjtő egyedülálló módon tömöríti az összes sport témájú véleményt és tartalmat, létrehozva egy szórakoztató és informatív oldalt. Az indulás óta eltelt 3 hétben hatszáznál is több poszt, és közel százezer komment született.

A kiadó célja, hogy a magyar internetfelhasználók számára is magától értetődő legyen a hírhez tartozó vélemény, amit blog formájában találnak meg. Az NSO nemcsak átlátta ennek a jelentőségét, de minden rendelkezésre álló eszközzel támogatja a blogtársadalom térnyerését, hisz benne, hogy a tartalomszolgáltatás új oldala sikeres lesz Magyarországon is.

A Népsport gerincét a – NépSTadion blog, valamint a legnagyobb érdeklődésre számot tartó sportágak (nemzetközi és hazai futball, NBA, NFL, F1, e-sportok, kézilabda) specifikus blogjai, és a Népsport B-közép, azaz a 11 legnagyobb európai futballklub napi szinten többször is frissülő blogjai adják, de bárki számára nyitott a lehetőség, hogy sport témájú blogot indítson.

A Népsport kampánya TV-ben, rádióban, online, és a Ringier Kiadó saját portfoliójában fut.

Az indulást gerilla kampány kíséri, a magyar reklámpiacon újdonságnak számító inverz graffiti eszköz is a Népsport újszerűségét hivatott erősíteni. Az inverz graffiti pusztán vizet használva visz fel mintákat, feliratokat kövezetre, így a tisztaságot, őszinteséget és találékonyságot jelképezi, pont azokat a tulajdonságokat, amelyeket a Népsport márkaértékének tekint. Ennek a gerillaeszköznek minden előnye megjelent a kampány során. Elkészült három nagyszabású "falfestmény" a Petőfi-híd budai pillérén, illetve a Gellért-hegy oldalát tartó mészkőfalon, másrészt elhelyeződött 150 hirdetés a célcsoportok előfordulási helyszínein (közlekedési csomópontokon és sportklubok, sportpályák bejáratánál) a járdára és zebrára. Ezáltal nagyon feltűnő, és a célcsoport számára szinte kikerülhetetlen, és egyáltalán nem utolsósorban nulla környezeti terhelést jelentő eszköz reklámozza a bloggyűjtő oldalt. Az ügynökség az Urban Communications volt. 

A kampányról észült film az alábbi linken tekinthető meg:

http://www.youtube.com/watch?v=cMG0XCbZCbw

A Népsport nem csak online platform, de az internetes tartalmakhoz szorosan kötődően valódi közösséggé is kíván válni, melyhez rendszeres bloggertalálkozók és sportrendezvények járulnak hozzá. Ennek első eseménye a Kocsmatusa, melyben bloggerek és kommentelők csocsóban, dartsban és Playstation Move játékokban, mint kocsmai sportágakban mérhetik össze erejüket. A Kocsmatusa első hivatalos versenye 2010. november 22-én lesz a Grundon (Budapest, VIII. Nagytemplom utca 30.), a jelentkezés bárki számára nyitott.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük