www.mav-start.huwww.mav-start.hu

A MÁV-START Zrt. feladata, hogy fejlesztéseivel és szolgáltatásai bővítésével biztosítani tudja utasainak a kényelmes és komfortos utazás feltételeit és lehetőségét.

 

  www.mav-start.huwww.mav-start.hu

A MÁV-START Zrt. feladata, hogy fejlesztéseivel és szolgáltatásai bővítésével biztosítani tudja utasainak a kényelmes és komfortos utazás feltételeit és lehetőségét.

 

A szolgáltatások fejlesztése az utazóközönség érdekeit és igényeit tartja szem előtt, ennek érdekében a személyszállító vasúttársaság folyamatosan elemzi az utasoktól beérkező észrevételek tartalmát. Az elmúlt időszakban a visszajelzések kifogásolták az InterCity vonatok esetében telefonon megrendelt jegyek 24 órás előírt helyjegy és pótjegy átvételi kötelezettségét.

Az utazóközönség kényelmesebb kiszolgálása érdekében módosításra került a pénztári rendszer, így március 1-től az InterCity vonatokra telefonon megrendelt jegyek (helyjegyek és pótjegyek) átvétele az indulás előtt 30 percig lehetséges a pénztárakban. Az új rendszerben a telefonon keresztül történő jegyek foglalását, legkésőbb a vonat indulása előtt 40 perccel tehetik meg az utasok. Indulás előtt 30 perccel, a lefoglalt, de át nem vett jegyeket a rendszer automatikusan visszahelyezi a vásárolhatók közé.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük