1.1. 

Az internetezők 90%-a böngészett keresőoldalon augusztusban. A gemius/Ipsos Audience megoldása mutat először teljeskörű képet a piacról.

1.1. 

Az internetezők 90%-a böngészett keresőoldalon augusztusban. A gemius/Ipsos Audience megoldása mutat először teljeskörű képet a piacról.

A korábban használt közönségmérési módok nem tették lehetővé bizonyos – például nemzetközi – oldalak megjelenítését, értékelését. Így állhatott elő az a helyzet, hogy a látogatottsági toplistákban nem szerepeltek a keresőoldalak, mintha a hazai piac jelentősen eltérne a nyugati internet-használati jellemzőktől, ahol ezek a felületek vezető népszerűségnek örvendenek.

2.2.A gemius/Ipsos Audience megoldása mutat először teljeskörű képet a piacról, a részletes forgalmi mutatók mellett – több mint 30 ismérv mentén – szocio-demográfiai bontásokat is lehetővé téve. A KIROWSKI és az OnlineMarketing.hu által szervezett Keresőmarketing Nap 2007 konferenciára készült – mellékelt – Szonda Ipsos prezentációból kiolvasható, hogy az internetezők 90%-a látogatott legalább egyszer keresőoldalra augusztusban, 79%-uk pedig katalógus felületeket böngészett. A webhasználat közel ötödét lefedi az ilyen site-okon eltöltött idő.

 

3.3. 4.4.
5.5. 6.6.
7.7. 8.8.
9.9. 10.10.
11.11. 12.12.
13.13. 14.14.
15.15. 16.16.
17.17. 18.18.
19.19. 20.20.
2121 22.22.
23.23. 24.24.
25.25. USA toplista 2007 szeptemberUSA toplista 2007 szeptember

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük