Élményekért élmény kínálni cserébe. E közös üzletfilozófia jegyében hirdette meg az MKB Bank és a WestEnd City Center az új, különleges, innovatív hitelkártya bevezetését. A felek a kereskedelmi kultúra továbbfejlesztése érdekében tett lépésként értékelik az élménykártya megjelenését. A kártyák birtokosait szabadidős és kulturális szolgáltatások várják.

 

Élményekért élmény kínálni cserébe. E közös üzletfilozófia jegyében hirdette meg az MKB Bank és a WestEnd City Center az új, különleges, innovatív hitelkártya bevezetését. A felek a kereskedelmi kultúra továbbfejlesztése érdekében tett lépésként értékelik az élménykártya megjelenését. A kártyák birtokosait szabadidős és kulturális szolgáltatások várják.

Új co-branded hitelkártya bevezetését jelentette be közös sajtótájékoztatóján az MKB Bank és a WestEnd City Center. Dr. Balogh Imre, az MKB Bank vezérigazgató-helyettese elmondta: „Az MKB széles spektrumú co-branded hitelkártya-kínálatát új, egyedülálló pénzügyi szolgáltatással bővítette. Egy évig garantálják, hogy a kártyához kapcsolódó hitelkamat és THM a legjobb a piacon, ráadásul a kártyabirtokosok automatikusan részesülnek a WestEnd Törzsvásárlói Kártya Program és az MKB-WestEnd Jutalom Program előnyeiből".

Az új hitelkártya termék bevezetésével kapcsolatban a WestEnd City Center részéről Nyúl Sándor, a tulajdonos TriGránit Zrt. vezérigazgatója elmondta, hogy az MKB-WestEnd Élménykártya a WestEnd Törzsvásárlói Kártya Programra épül. Hangsúlyozta, hogy a hűség fogalma napjainkra jelentősen felértékelődött a piaci szereplők számára. Ezért a saját fejlesztésű informatikai bázisra támaszkodó hűségprogramot egy kereskedelmi információs elemző rendszerrel egészítették ki. Ez a Törzsvásárlói Program kiemeli az egyes fogyasztókat a vásárlók tömegéből, és a személyes kapcsolatrendszer körébe utalja.

A szinergiahatások kedvezően hatnak a banki partnerre éppúgy, mint a kiskereskedelemre: kereskedelmi fejlesztési hiteleket, biztosítást, személyi hiteleket helyezhet ki a Bank, míg a kiskereskedelmi láncok saját törzsvásárlói köre bővülhet a Bank és a WestEnd önálló hűség- programjával, a nemzetközi láncok felemelhetik magukhoz a kisebb üzleteket egy bérlőmixen belül.

A tudatos vásárló igényesebb lesz, ezért a hagyományos eladó-vevő kapcsolat ma már kevés a látogatószám megtartásához – új módszerek, személyes élmények szükségesek.. „A WestEnd a modernitás, a kereskedelem és a minőség ötvözete, ahogyan az MKB Bank és a WestEnd City Center közösen kibocsátott legújabb hitelkártyája is. A visszatérő, elégedett vásárló a legnagyobb kereskedelmi értéke bevásárlóközpontjaink számára!" – mondta Nyúl Sándor.

Zdenek Houser, a MasterCard Europe Magyarországért, Horvátországért és Szlovéniáért felelős igazgatója szerint: a MasterCard boldogan támogatja az MKB WestEnd co-branded hitelkártya bevezetését, hiszen egyedi kedvezményeket biztosít a fogyasztónak.

Az MKB-WestEnd Élménykártya a WestEnd Törzsvásárlói Programját és az Élménykártyához kapcsolódó MKB-WestEnd Jutalom Programot egyesíti a hitelkártyák előnyeivel. A megújuló, 100 000 és 1 000 000 forint közötti hitelkeret díjmentes vásárlási lehetőséget biztosít külföldön és belföldön egyaránt. A kártyához havidíj-mentes elektronikus szolgáltatások (MobilBANKár, NetBANKár, TeleBANKár) és külföldi utazásokra betegség-, baleset- és poggyászbiztosítás kapcsolódik, külön díj megfizetése nélkül.

A WestEnd Törzsvásárlói Program keretén belül a kártyabirtokosokat egyedülálló kulturális és szabadidős programok várják, emellett értékes belföldi és egzotikus külföldi utazásokat vagy akár személyautót is nyerhetnek. Az MKB-WestEnd Jutalom Program havi, féléves és éves gyakorisággal jutalmazza a hitelkártyával vásárlókat. A kártyabirtokosok már az első Élménykártyás vásárlás után egy 3000 forint értékű WestEnd Vásárlási Utalvánnyal, illetve 2000 forintos ingyenes WestEnd parkolással lesznek gazdagabbak.

Jelenleg 200-250 kártyaelfogadó hellyel rendelkező bérlő van, de az élménykártya bevezetése a többiek, a kis boltok számára is egyre vonzóbbá teszi a kártyaelfogadó felszerelések telepítését.

 Az új MKB-WestEnd Élménykártya 2007. november 7-étől igényelhető az MKB Bank teljes fiókhálózatában. A bevezetéshez kapcsolódóan 2008. január 31.-ig a Bank elengedi a hitelkártya első éves kártyadíját.

Posch Péter ügyvezető igazgató arról szólt, hogy a következő évtizedekben élesedni látszik a bevásárlóközpontok versenye. Annak lesz igazi esélye, aki hathatós lépéseket képes tenni a kereskedelmi kultúra továbbfejlesztése irányában.

Tausz Anikó       

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük