A Budapest Airport második és harmadik helyezést ért el a „Hipnózis" nevű magyar kreatív marketing versenyen. A zsűri „ezüstéremmel" jutalmazta az új magyar italmárka-változat, a Zwack Unicum Szilva kapcsán a hármas promóciós együttműködést, míg a Budapest Airport Valentin-napi videó-promóciója a harmadik legjobbnak bizonyult, alkotói kiemelkedő kreativitásának elismeréséül.

A Budapest Airport második és harmadik helyezést ért el a „Hipnózis" nevű magyar kreatív marketing versenyen. A zsűri „ezüstéremmel" jutalmazta az új magyar italmárka-változat, a Zwack Unicum Szilva kapcsán a hármas promóciós együttműködést, míg a Budapest Airport Valentin-napi videó-promóciója a harmadik legjobbnak bizonyult, alkotói kiemelkedő kreativitásának elismeréséül.

A Budapest Airport összefogott a Heinemann Duty Free-val és több magyar élelmiszeripari beszállítóval annak érdekében, hogy ösztönözze a hazai prémium kategóriás termékek értékesítését. Az ún. „trinity promotion", vagyis hármas együttműködés hatalmas sikert aratott, mivel értékes fogyasztói szegmens tagjait érte el, a légi-utasokat; a márkák kóstoltatásával növelte azok ismertségét, ami egyúttal érékesítésükre is ösztönzőleg hatott.

A komoly tradíciókkal büszkélkedő Zwack üzem új tölgyfahordós érlelésű szilvapálinkája, amely 2012-ben került a piacra Unicum Szilva néven, 340 %-al több eladást ért el a repülőtéri duty free üzletben és a SkyCourtban végzett promóciónak köszönhetően. Ennek során mintegy 25 000 utas kóstolja meg az új terméket. (Az Unicum Szilva promóció képei innen tölthetők le: http://goo.gl/sYa3ZN) Azóta egyéb hagyományos magyar prémium termékek is részt vettek hasonló hármas együttműködés keretében megvalósuló promóciókban, köztük a Royal Tokaji desszertbor, a szekszárdi borvidék limitált kiadású vörösborai, a Szamos marcipán édességei, valamint libamáj termékek. Utóbbi esetében az Agrár Marketing Centrum is támogatta a kisebb szállítók speciális megjelenését a repülőtéren. A promóció ebben a hónapban a tradicionális Pick szalámival folytatódik a repülőtéren.

A Budapest Airport háromnapos Valentin-napi promóciója harmadik helyezést kapott a legkreatívabb marketing eszközök versenyében. A háromnapos akció egyszerű volt, de eredeti: miután az otthon maradó családtagok elbúcsúztak elutazó szeretteiktől a terminálon, hoszteszek rövid videót készítettek róluk tableten, amelyben üzenetet küldhettek az elutazóknak. Ezt azután hoszteszek vitték az utasok után a beszállító kapuhoz, ahol Valentin-napi ajándék gyanánt lejátszották a videót az utasnak. A promóció fergeteges sikert aratott a repülőtéren, ahogyan a róla készült kisfilm is, amely a BUD Facebook oldalára került. A Youtube-on 75 000-en nézték meg (A link: http://goo.gl/FtmA97), 265-en osztották meg a Facebookon, 1 525 lájkot és 42 pozitív kommentet kapott.

„Nagyon büszkék vagyunk a díjakra, amelyeket a magyarországi marketing szakma komoly presztízsű 'Hipnózis' versenyén kaptunk. Mindez munkatársaink és partnereink, a Tibuktu és a HD Group kreativitását dicséri." mondta Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója, majd hozzátette: „A terminálon ezentúl is kedveskedünk kisebb-nagyobb meglepetésekkel utasainknak. A promóciók nem csak a pénztárcájuk szempontjából kedvezőek, hanem a szívükhöz is közel állnak. Partnereinkkel és magyar beszállítókkal együtt azt szeretnénk elérni, hogy az utasok szó szerint jó szájízzel és kellemes emlékekkel utazhassanak el Budapestről."

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük