Idén is kihirdették a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat közös szervezésében létrejött "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit. Közösségi marketing megoldás kategóriában a Telekom „Y2013" fesztivál honlapja nyerte a díjat.

 

Idén is kihirdették a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat közös szervezésében létrejött "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit. Közösségi marketing megoldás kategóriában a Telekom „Y2013" fesztivál honlapja nyerte a díjat.

 

A Magyar Telekom az idei fesztivál-szponzori szerepében, az élmények online központjaként indította el a y2013.hu-t. A tartalom a vállalat egész éves fesztivál-aktivitását tükrözi: a tavaszi egyetemi roadshow-tól a VOLT-on, Balaton Sound-on át a Campusig, új buliként a Nagyon Balaton és az őszi BME napokon kívül az Electronic Beats csemegéi is helyet kaptak az oldalon. Az interaktív oldal a teljes körű fesztivál információn kívül több újdonságot nyújtott: élménypont gyűjtés ajándéktárgyakért, többfázisú partifotók,  termékvásárlás fizetőeszközt érő élményfotókkal és élő HD koncert-stream  – többek között ez vonzott a rendhagyó felületre többszázezer fesztiválozót vagy csak virtuális érdeklődőt.

 

A pályázatra idén 333 nevezés érkezett, rengeteg kiváló minőségű honlappal. A díjakat ünnepélyes díjátadó keretében Varga István, a pályázat alapítója adta át, aki az online marketingről a következőket nyilatkozta: „Sokkal nyitottabb, sokkal közösségibb világ felé haladunk. A jövőben tarolni fognak az új modellek, amelyben az 'X, Y és Z generáció' tagjai határozzák meg az erővonalakat. Ők már a neten élnek, és felrúgnak minden eddigi szabályt. A gyorsuló világban is megállják a helyüket és ők fogják diktálni a trendeket. A vállalatoknak erre a kihívásra kell reagálniuk, és fejleszteniük digitális stratégiájukat. Célunk, hogy a következő években az ilyen előremutató megoldásokat díjazzuk."

 

www.y2013.hu , www.azevhonlapja.hu